Faktura uden moms
Fra : Ukendt

Dato : 06-06-04 19:50

Hej

Jeg har lavet noget konsulentarbejde for et firma, som ikke ønsker at
oprette mig som lønmodtager. Derfor skal jeg bare sende en faktura, men da
jeg ikke er momsreg. skal jeg selvfølgelig ikke opkræve moms. Men er der
krav til hvordan sådan en faktura skal se ud? - skal der fx. fakturanr. på?
Jeg regner egentlig ikke med at få flere af den slags opgaver, hvis det har
nogen betydning for spørgsmålet.

Mvh Tommy

Fra : ole holte

Dato : 06-06-04 22:02

"TBJ" <bruus [snabela] os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg regner egentlig ikke med at få flere af den slags opgaver, hvis det har

Du skal skrive på fakturaen at du IKKE er momsreg (tjenesteydelse uden moms)
fakturanr. du kan jo bruge "dags dato"