Skærme
Fijala 3554
Er HP noget værd som spilskærm?
Fra : P Kaasing

Dato : 06-06-04 18:53

Hej

Har overvejet en hp L1925 fladskærm, der passer meget godt ind i mit budget,
på lige omkring 5000,-

Men er den overhovedet noget værd?

Jeg skal bruge den til spil, BFV, CS-CZ, Age Of Empire og lign. Derfor faldt
jeg lidt for den, af en 19" hurtige responstid på 20 ms.
Den skal også bruges til office pakken, lidt billedebehandling, samt
naturligvis internet.

Muligvis skal der engang med tiden også ses tv på den, men blot som for
sjov.

Vil i anbefale andre i stedet?

Spurgte for lidt tid siden om anbefalinger af 19" skærme, fik at vide at der
snart ville komme 12ms skærme, men er de kommet? Og hvad er prisen på dem?

/Poul

Fra : Dr.Ralph

Dato : 07-06-04 10:33

> Spurgte for lidt tid siden om anbefalinger af 19" skærme, fik at vide at der
> snart ville komme 12ms skærme, men er de kommet? Og hvad er prisen på dem?
>
> /Poul

Søg tilbage i denne gruppe - der var et spørgsmål om 19" TFT skærme for
mindre end 1 uge siden - jeg
--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Dr.Ralph

Dato : 07-06-04 10:35

> Søg tilbage i denne gruppe - der var et spørgsmål om 19" TFT skærme for
> mindre end 1 uge siden - jeg

Ser nu det var dig selv, der stillede spørgsmålet.

Skal du have svar på samme spørgsmål 2 gange på 1 uge ?

HP 1925 er ikke særlig anbefalelesværdig som spille skærm, hvis du bare er
nogenlunde hardcore spiller.

Så havde jeg nævnt den for dig i mit tidligere indlæg.

12ms 19" TFT skærme er ikke forventet før efter sommeren.

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Martin Andersen

Dato : 08-06-04 00:03

P Kaasing wrote:

> Vil i anbefale andre i stedet?

Philips 190S5CG ser interessant ud, 19"
16ms respons, 4562kr på edbpriser.dk

Martin.

Fra : Dr.Ralph

Dato : 08-06-04 06:43

On Tue, 08 Jun 2004 01:02:46 +0200, Martin Andersen wrote:

> Philips 190S5CG

Hvis ikke det var fordi den kun har analog tilslutning.
Jeg tager KUN TFT skærme med DVI digital tilslutning seriøst.

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph