Opskrift på sperm?
Fra : Morten

Dato : 06-06-04 17:05

Jeg så en gang på nettet en opskrift på sperm noget med æggehvide?), så man
kunne lave sin egen derhjemme - i litervis! (Til f.eks. en
hjemmevideo-version af bukkake.) Jeg har desværre glemt hvor jeg så den,
men msåke ligger nogen inde med en opskrift. Og altså ikke bare vand og
flormelis. Det giver da den rigtig farve og konsistens men smagen er jo
aaaaaaaaaaalt for god

Mvh, Morten

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 07-06-04 21:56

[Morten | Sun, 6 Jun 2004 18:05:16 +0200]

>Og altså ikke bare vand og flormelis. Det giver da den rigtig farve
>og konsistens men smagen er jo aaaaaaaaaaalt for god

En kunstig sperm der skal smage rigtigt, er svær at lave - det er for
kompleks en smag til at den lige er at eftergøre, men:

Opkog vand og tilsæt en jævning af maizena udrørt i vand og tilsæt den og
lad det få et opkog - derved får du konsistens og en lidt uklar væske.

Den smages til med citronsaft og salt, for at få en lidt salt/syrlig smag -
resten af smagen fåes måske ved at tilsætte en lille smule bitter øl?

Men helt så perfekt som den ægte vare, er det ikke :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : PerX ...

Dato : 09-06-04 21:46

In article <ral9c0tdm084fe4fn99sl1c5q2d45q5ta3@4ax.com>,
rhjorth@spamcop.net says...
> [Morten | Sun, 6 Jun 2004 18:05:16 +0200]

> En kunstig sperm der skal smage rigtigt, er svær at lave - det er for
> kompleks en smag til at den lige er at eftergøre, men:

Og den rigtige opskrift er hellig ;)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 09-06-04 22:06

[PerX ... | Wed, 9 Jun 2004 22:45:38 +0200]

>Og den rigtige opskrift er hellig ;)

Naturligvis - men under de rette omstændigheder kan denne nektar fra de unge
knøse jo nemt være en gud værdig

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Morten

Dato : 12-06-04 08:51

> [...]
> resten af smagen fåes måske ved at tilsætte en lille smule bitter øl?
>
> Men helt så perfekt som den ægte vare, er det ikke :)

Lyder interessant. Jeg prøver sgu og ser hvad kæresten synes

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 14-06-04 20:21

[Morten | Sat, 12 Jun 2004 09:51:12 +0200]

>Lyder interessant. Jeg prøver sgu og ser hvad kæresten synes

Du må endelig melde tilbage med resultatet - så ser vi om smagen e.l. skal
justeres yderligere.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Absolut Jens

Dato : 13-06-04 08:36

Rene' Hjorth wrote:
> [Morten | Sun, 6 Jun 2004 18:05:16 +0200]

> En kunstig sperm der skal smage rigtigt, er svær at lave - det er for
> kompleks en smag til at den lige er at eftergøre, men:

hvor ved du det fra har du taget en test smagning af den ægte vare ?

--
Jens
fuck en fuck dag nu vil jeg fuck ikke finde mig i mere fuck pisse lort

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 13-06-04 12:48

"Absolut Jens" <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> hvor ved du det fra har du taget en test smagning af den ægte vare ?

Rene har nok smagt mere sperm end mange piger nogensinde vil komme til.

Lars

Fra : Absolut Jens

Dato : 13-06-04 16:36

Lars Wagner Hansen wrote:
> "Absolut Jens" <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Rene har nok smagt mere sperm end mange piger nogensinde vil komme
> til.

føj

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 13-06-04 17:50

> føj

Hvordan ved du det? For at kunne komme med så kategorisk en udtalelse kræver
det vel at man selv har smagt det...

Lars

Fra : Absolut Jens

Dato : 13-06-04 21:47

Lars Wagner Hansen wrote:
> "Absolut Jens" <postkasse_66@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan ved du det? For at kunne komme med så kategorisk en udtalelse
> kræver det vel at man selv har smagt det...

det lader jeg kvinderne om at gøre LOL

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 14-06-04 20:21

[Lars Wagner Hansen | Sun, 13 Jun 2004 13:48:19 +0200]

>Rene har nok smagt mere sperm end mange piger nogensinde vil komme til.

Hehe, ja :) Jeg tror sågar at jeg kan konkurrere med de fleste
pornofilmsdeltagere.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 08-06-04 11:44

On Sun, 6 Jun 2004 18:05:16 +0200, "Morten" <stop@spam.dk> wrote:

>Jeg så en gang på nettet en opskrift på sperm noget med æggehvide?), så man
>kunne lave sin egen derhjemme - i litervis! (Til f.eks. en

Æggehvide og lidt mælk.. Salt og citron som René skriver.. Evt. lidt
sukker for at få det lidt tykkere..

--
/Dan MOrtensen

www.webgaden.dk
www.hpc-nord.dk

Fra : Andropov

Dato : 10-06-04 09:30

Dan MOrtensen <listme@listme.dsbl.org> wrote in message news:<d16bc0tjgk1hon6srqh0255261mq6b6813@4ax.com>...

> Æggehvide og lidt mælk.. Salt og citron som René skriver.. Evt. lidt
> sukker for at få det lidt tykkere..

Hvorfor lave kunstig sperm når man kan købe sædsandwich ?
Om nedenstående restaurant dermed fik mange besøgende kvinder tør jeg
ikke sige.

Sæd i sandwich

Kok puttede sin sæd i sandwichdressing for at hævne sig på
restaurantgæster
En tidligere kok ved en restaurant i Illinois i USA er tiltalt for at
have puttet sin egen sæd i nogle af de sandwich, han serverede.
Sæden blandede den 26-årige Anthony J. Lindhorst ned i en
honning-senneps-dressing, som han derefter hældte i de sandwicher, han
serverede for mennesker, han af den ene eller anden grund ikke kunne
lide.
Et af ofrene var en kvinde først i 40'erne, og en anden var en mandlig
betjent, der engang havde givet kokken en færdselsbøde.
Kokken var i forvejen blevet fyret fra restauranten, fordi han havde
bagt marihuana ind i brownies.
http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=251948

Fra : Jesper

Dato : 10-06-04 17:40

Morten <stop@spam.dk> wrote:

> [...]
> men msåke ligger nogen inde med en opskrift. Og altså ikke bare vand og
> flormelis. Det giver da den rigtig farve og konsistens men smagen er jo

Hvorfor bruger du ikke "The Real Thing" som i Barbara Broadcast?
--
Love never dies, although it may smell like it from time to time.
- Archibald Q. Stanton

Fra : FatPete

Dato : 11-06-04 19:01

Det giver da den rigtig farve og konsistens men smagen er jo
> aaaaaaaaaaalt for god

Hvorfor skal det smage af sperm???