Min Kawa går ud..
Fra : Kenneth

Dato : 06-06-04 16:23

Halløj..

Jeg har et lille problem.. Min Kawa ZX6-R '96 går nogle gange ud, når jeg
kører.. Et par eksempler: Da jeg var ude i går og kommer ned mod at kryds og
lader den rulle af og bare gearer ned, da jeg kom ned i krydset og skulle
dreje var cyklen gået ud.. Efterfølgende kunne jeg ikke starte den... Jeg
stod med den 15-20 minutter, hvorefter den lige pludselig startede igen. I
dag da jeg var ude at køre lavede den samme nummer på mig, men denne gang
slap jeg bare koblingen og så var den i gang igen.
Håber der er nogen, der har en ide om hvad det kan være.

MVH

Kenneth.

Fra : --Zac--

Dato : 07-06-04 15:22

"Kenneth" <Yoda@NOSPAMtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> slap jeg bare koblingen og så var den i gang igen.
> Håber der er nogen, der har en ide om hvad det kan være.

Ingen der har et bud på årsagen til Kenneth's problem ?

Min Honda CBR600 lavede nemlig samme nummer for en uges tid siden...