Efterlyses rør til kakkelovn
Fra : Helstrup

Dato : 06-06-04 16:03

Jeg vil høre om der er nogle der ligger inde med nogle rør til en kakkelovn
med en diameter på omkring 58 cm

Vi har fået en gammel med dejlig ovn fra Trollapeisen i Norge, og den skulle
vist være en lidt gammel sag.

Mvh
Helstrup

Fra : Preben Andersen

Dato : 06-06-04 16:11

"Helstrup" <Privat8900@hotmail.com> wrote in message
> [...]
kakkelovn
> med en diameter på omkring 58 cm
>
> Vi har fået en gammel med dejlig ovn fra Trollapeisen i Norge, og den

Er du sikker på, at det er 58 cm. i diameter? Det er et meget stort rør.

mvh
Preben

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 06-06-04 20:16

On Sun, 6 Jun 2004 17:02:45 +0200, "Helstrup" <Privat8900@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>med en diameter på omkring 58 cm
>
>Vi har fået en gammel med dejlig ovn fra Trollapeisen i Norge, og den skulle

Det lyder ikke som en ovn med den rørdiameter - nærmere som en
skorsten på en færge. Er du sikker på, at det ikke er omkredsen, du
har målt?

KS

Fra : Helstrup

Dato : 06-06-04 21:09

Ja jeg beklager meget men det er omkredsen jeg har målt, hvilket jeg jo godt
kan se er en stor brøler, beklager meget. Ø er 17,5 udvendig......

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 07-06-04 10:29

On Sun, 6 Jun 2004 22:08:40 +0200, "Helstrup" <Privat8900@hotmail.com>
wrote:

>Ja jeg beklager meget men det er omkredsen jeg har målt, hvilket jeg jo godt
>kan se er en stor brøler, beklager meget. Ø er 17,5 udvendig......

Det bør du kunne få hos de fleste pejseforhandlere/byggemarkeder.

KS

Fra : Calle.

Dato : 06-06-04 21:55

Helstrup wrote:
> Jeg vil høre om der er nogle der ligger inde med nogle rør til en
> kakkelovn med en diameter på omkring 58 cm

Det er da godt nok noget af et rør, er du sikker på du har målt rigtigt,
eller at det ikke er omkredsen du har målt.

--
Calle.

Fra : tnf

Dato : 07-06-04 20:41