Skulle vi hjælpe hinanden???
Fra : Maria Muus

Dato : 06-06-04 15:49

Hejsa NG =o)

Er der nogen der vil være med til at lave en lille gruppe så vi er et
"hold" som kan hjælpe hinanden?? Jeg er en kvinde der godt kunne tænke
mig at tabe noget der ligner 20-30 kg og jeg ville gerne på denne måde
finde nogen, som skulle af med det samme eller bare nogen der ville
være med som support gruppe =o). Jeg ved godt at vi snakker mange kilo
men jeg tror på at sammen i en gruppe kan det lade sig gøre =o). Mænd
som kvinder skriv så gør vi det SQ sammen og giver de andre bag hjul
=oD.

Med Venlig Hilsen Maria

Fra : Melanie

Dato : 06-06-04 16:53

"Maria Muus" <lomitas@lomitas.dk> wrote in message
> [...]
> men jeg tror på at sammen i en gruppe kan det lade sig gøre =o). Mænd
> som kvinder skriv så gør vi det SQ sammen og giver de andre bag hjul

Hvad tænker du på ved gruppe?
Mødes og snakke og opmuntre mm.?
Eller skrive sammen over nettet?

Jeg er Bornholmer (i hvert fald tilflytter) så i andre er nok ikke lige om
hjørnet her *SS*

Håber det lykkes for dig, men husk det kræver en kostomlægning for ALTID!

Mvh Melanie

Fra : Maria Muus

Dato : 06-06-04 18:37

Hejsa Melanie

klip
>Hvad tænker du på ved gruppe?
At vi lavede en gruppe på evt msn =o)

>Mødes og snakke og opmuntre mm.?

Yes opmuntre og engang mødes måske =o)

>Eller skrive sammen over nettet?
Ja det ville da være rart at have nogen at dele det hele med =o)

>Jeg er Bornholmer (i hvert fald tilflytter) så i andre er nok ikke lige om
>hjørnet her *SS*
Jeg er selv tilflytter på en ø dog er det sjælland =oD

>Håber det lykkes for dig, men husk det kræver en kostomlægning for ALTID!

Jeg ved det har en gang tabt mig efter 1. graviditet 75 kg og der
havde jeg også nogen jeg kunne tale med om "alle" lidelserne =o)

Håber at høre fra dig igen =O)

Med Venlig Hilsen

Maria

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 06-06-04 19:21

Jeg er tilflytter FRA en ø, Fyn, til jylland og vejer 25 for
meget.........

hopper måske på herbalife...

Fra : Kim2000

Dato : 07-06-04 10:22

> hopper måske på herbalife...

Nu er det jo form for bevist at Herbalife virker - specielt for fattige
mennesker, for bruger man sine penge på produktet har man færre penge at
købe slik og kager for

mvh
Kim

--
DaMat udgiver blade, bøger og tegneserier,
og for at få smør på brødet sælger vi også helsekost produkter.

Fra : Melanie

Dato : 07-06-04 10:33

"Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote in message

> Nu er det jo form for bevist at Herbalife virker - specielt for fattige
> mennesker, for bruger man sine penge på produktet har man færre penge at
> købe slik og kager for

*LOL*

Tja sådan kan man også sige det.

> mvh
> Kim

Mvh Melanie

Fra : Melanie

Dato : 07-06-04 10:38

> Hejsa Melanie
>
> klip

> Jeg ved det har en gang tabt mig efter 1. graviditet 75 kg og der
> havde jeg også nogen jeg kunne tale med om "alle" lidelserne =o)

Nej hvor vildt. Det er da totalt flot gjort!! Tillykke!

Nu har du været gravid igen og har taget (var det) 30 kg på ?
Flot at du ikke har taget det hele på igen.

> Håber at høre fra dig igen =O)

Ja da *s*
Jeg har haft taget 10 kg på. Har tabt dem igen men har taget 2½ på igen.
Skal giftes om 1½ md og vil af med det inden. Jeg har bare slet ikke nogen
motivation lige nu, og hygger hellere med is her i varmen.
HJÆLP!!!

> Med Venlig Hilsen
>
> Maria

Mvh Melanie

Fra : Brian Bang

Dato : 06-06-04 21:08

Jeg kan ikke finde ud af at besvare på den rigtige måde i en
nyhedsgruppe...håber i kan leve med det...
Jeg er helt klart med i gruppen, Jeg fødte for 6 mdr. siden jordens
skønneste lille dreng...Desværre tog jeg 35 kg. på og 18 af dem er desværre
blevet siddende.
Jeg er klar på at skrive her og måske på Messenger?
Jeg starter på DDV i morgen (derhjemme) og melder mig ind i København på
Torsdag (Mødre/fædre holdet Nørrevoldgade). HVis der er nogen der bor i Kbh.
(Kun Hunkøn, ikke for at diskriminere, men jeg tror min mand ville sætte
pris på det Kunne vi evt. gå der sammen og støtte hinanden. Holdet er
godt nok kl. 10:30?!?
Nå men jeg glæder mig til den fremtidige debat og vil øve mig på at svare på
indlæg i nyhedsgruppen
Hilsen
Katrine

Fra : Mand.

Dato : 07-06-04 06:32

>(Kun Hunkøn, ikke for at diskriminere, men jeg tror min mand ville sætte
>pris på det

Det kunne måske være en god idé at starte med at skifte din mand ud først

MVH

Mand

Fra : Katrine

Dato : 07-06-04 06:44

> Det kunne måske være en god idé at starte med at skifte din mand ud først

hehe ja, havde tænkt over den problematik, men efter som det er hans mail
kan jeg ikke tillade mig det...
Nu ser jeg at man godt kan nøjes med at ændre navn i nyheder, og at man ikke
skal gøre det i emails. Tror det er gjort, men det får vi at se når jeg
trykker send
Hilsen
Katrine

Fra : Maria Muus

Dato : 07-06-04 12:00

Klip

Hejsa igen NG =O)

Jamen så er det jo med at kridte danse skoene tåbeligt udtryk =O)
Men ikke desto mindre sandt smid en mail jer som synes dette er en
ide, så vi kan snakke lidt på MSN for at finde ud hvordan vi starter
dette bedst og så vi alle får noget ud af det

Med Venlig Hilsen Maria

Fra : Heidi C

Dato : 09-06-04 17:41

Hej.
Jeg vil meget gerne være med til det støtte-hinanden-halløj over msn. Jeg er
en pige på 25 som vejer i hvert fald 30 kilo for meget, så bare kom an. :)
:) Heidi.

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 09-06-04 17:58

"Maria Muus" <lomitas@lomitas.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men jeg tror på at sammen i en gruppe kan det lade sig gøre =o). Mænd
> som kvinder skriv så gør vi det SQ sammen og giver de andre bag hjul

Jeg er da også frisk på at lave en støtte gruppe.
Jeg er en pige på 29 år fra Sønderjylland der skal tabe mig ca. 20 kg og
prøve at følge WeigtWatchers brevkursus!!

--
Hilsen
Heidi B.

Ved mail fjern dekatten
Tjek min hjemmeside ud om mine katte og min
familie: http://www.mitzy.lir.dk

Fra : Heidi C

Dato : 09-06-04 18:12

Jamen Heidi, skal vi så ikke komme i gang?
Find mig på msn på
h.chr@tdcadsl.dk..... Andre, der vil være med kan bare skrive også!!!!
Glæder mig til at høre fra jer...
:)

Fra : Maria Muus

Dato : 10-06-04 15:02

On Wed, 9 Jun 2004 19:12:28 +0200, "Heidi C" <h.chr@tdcadsl.dk> wrote:

>Jamen Heidi, skal vi så ikke komme i gang?
> [...]

Hejsa NG =O)

Ja jeg er også med som sagt så smid en mail og jeg skal nok adde
jer=o)

KnuZ Maria