Bryan Adams på Beach Party
Fra : Karina Hjorth

Dato : 06-06-04 15:36

Hey folks,

Jeg hørte Bryan Adams til Beach Party i Skive i går og havde selvfølgelig
fået en (godt nok rigtig god) plads, hvor man ikke måtte fotografere fra,
men er der nogle, der har taget billeder, som de har lyst til at dele med
mig???

I øvrigt: FEEED KONCERT og sikke en stemning!

Mvh
Karina

Fra : bettersexinc

Dato : 06-06-04 21:08

> I øvrigt: FEEED KONCERT og sikke en stemning!
>
> Mvh
> Karina

Var er øl nok ??
Fredericia Bryggeri strjker jo for tiden

bsi

Fra : Karina Hjorth

Dato : 06-06-04 21:58

> Var er øl nok ??

Det tror jeg nok... Skive har jo Harboe bryggeriet i byen Men ellers
skal jeg ikke kunne udtale mig om det - jeg kom der ikke for øllenes skyld.

Mvh
Karina

Fra : Ralph

Dato : 06-06-04 22:42

"Karina Hjorth" <khjorth@FJERNoncable.dk> skrev i en meddelelse

> Det tror jeg nok... Skive har jo Harboe bryggeriet i byen

Pas du nu på at du ikke bliver sagsøgt - HARBOE!!!! - Bryggeriet i Skive
hedder Hancock, og det er godt nok en helt anden sag.

Nu bad du venligst om billeder fra Bryan Adams, min datter var til
koncerten, og hun havde et kamera med, billederne er ikke fremkaldt endnu,
og jeg ved ikke om hun tog nogle overhovedet - hun sover nu - men selvom hun
gjorde, så ved jeg ikke om jeg ville sende dem til en ignorant der ikke
kender forskel på Harboe og Hancock.

DET ER GAS (citat anden) HVIS der er billeder, så skal jeg nok sende dem -
håber dog at du har lært noget i aften.

--
venligst
Ralph

Fra : Karina Hjorth

Dato : 06-06-04 23:42

> håber dog at du har lært noget i aften.

Hvad ved jeg om bryggerier?! Jeg drikker ikke øl overhovedet - ku' bare
huske, det hed noget med H - og er ikke fra hverken Skive eller omegn.

Mvh
Karina

Fra : Lars Raaby

Dato : 07-06-04 09:11

Karina Hjorth skrev bl.a.:

> Hvad ved jeg om bryggerier?! Jeg drikker ikke øl overhovedet -
> ku' bare huske, det hed noget med H - og er ikke fra hverken
> Skive eller omegn.

De laver også sodavand. *g*

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng

Fra : Karina Hjorth

Dato : 07-06-04 10:51

> De laver også sodavand. *g*

Hvilke? Hedder de så bare Hancock cola eller sådan noget?! Jeg tror ikke
lige, jeg kender dem.... Medmindre det er dem, der laver eks. Pepsi, Coca
Cola, BiG, TopForm, Faxe Kondi, Sprite, 7Up, Fanta og/eller Squash... Nogle
af dem ved jeg, de ikke laver.....

Mvh
Karina