Battlefield Vietnam. nøgle mangler
Fra : Benny Jensen

Dato : 06-06-04 15:04

Hej.
Min nøgle er blevet væk. Er der nogen, som kan hjælpe mig ??
Benny

Fra : Avalanche

Dato : 06-06-04 15:13

"Benny Jensen" <benny333@tiscali.fjerndetteord.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Min nøgle er blevet væk. Er der nogen, som kan hjælpe mig ??
> Benny

Skriv til EA, de kan sende dig en ny

/Bo

Fra : Benny Jensen

Dato : 06-06-04 15:12

Skriv til EA, de kan sende dig en ny
Bo

Vil godt gøre det, men kan ikke gøre det. Spillet er ikke registreret og jeg
er ved at installere det efter at harddisken er blevet grundformattet.

Derfor søger jeg en brugbar kode.

Benny

Fra : Mikael S.

Dato : 06-06-04 15:19

Benny Jensen wrote:
> [...]
> er ved at installere det efter at harddisken er blevet grundformattet.

Står nøglen ikke bag på en manual eller lign?

Mikael

Fra : Benny Jensen

Dato : 06-06-04 15:24

Står nøglen ikke bag på en manual eller lign?

Mikael

Det har den gjort, men jeg har den ikke mere. Er blevet væk.
Benny

Fra : Mads

Dato : 06-06-04 16:20

On Sun, 6 Jun 2004 16:24:10 +0200, "Benny Jensen"
<benny333@tiscali.fjerndetteord.dk> wrote:

>Står nøglen ikke bag på en manual eller lign?
>
> Mikael
>

>Det har den gjort, men jeg har den ikke mere. Er blevet væk.
>Benny

Du kan helt sikkert få en ny kode der hvor du
købte spillet og så får du endda en ny og
helt original CD med samtidigt.

mvh Mads

Fra : Laziter [9440]

Dato : 06-06-04 16:26

> Står nøglen ikke bag på en manual eller lign?
>
> Mikael
>

> Det har den gjort, men jeg har den ikke mere. Er blevet væk.

Sikke mange manualer der forsvinder lige for tiden, er forårs-rengøringen så
streng i år?
Næste år forsvinder der vel hele computere...

/Benjamin

Fra : Jan Dahl

Dato : 06-06-04 16:39

> [...]
> Står nøglen ikke bag på en manual eller lign?
>
> Mikael
>

> Det har den gjort, men jeg har den ikke mere. Er blevet væk.

Dvs. 'nøglen' er blevet væk fra manualen, men den er jo limet fast??

Mvh Jan

Fra : Kim

Dato : 06-06-04 16:26

> Vil godt gøre det, men kan ikke gøre det. Spillet er ikke registreret<

Spillet behøves ikke, at være registreret, for at få til sendt en ny kode.
Du skal blot oplyse nogle koder der stå på cd'erne, samt cd boxen.
Det er kun over på den anden side af atlanten, du skal være registreret, for
at få teknisk hjælp.
Det var det svar jeg fik.

Kim

P.S. Ved svar via mail, fjernes XX fra mail adressen.

Fra : Henrik Dissing

Dato : 06-06-04 17:04

On Sun, 6 Jun 2004 16:03:45 +0200, Benny Jensen wrote:

>Min nøgle er blevet væk. Er der nogen, som kan hjælpe mig ??

Jeg kigget overalt her hos mig, men dér er den desværre ikke.
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)

Fra : Jim

Dato : 06-06-04 18:41

Ville det ikke være bedre at henvende dig i warez gruppen..
Men for at en gøre det lidt nemmere, så søg på
www.astalavista.com det skulle undre mig om du ikke kan finde en der...

Hilsen Jim