Honda ST 1100 Manual
Fra : Flmikkel

Dato : 06-06-04 14:40

Hjælp
Er der eventuelt nogle der kan hjælpe mig med at fremskaffe en brugermanual
til en Honda ST 1100 fra 93
Er der nogen der kender en god link til manualer og lignende.

Mikkel
flmi@privat2.dk

fjern2

Fra : Arne Rohr Pedersen

Dato : 06-06-04 19:24

Flmikkel wrote:
> [...]
> brugermanual til en Honda ST 1100 fra 93
> Er der nogen der kender en god link til manualer og lignende.

Hej Mikkel

Jeg har sendt bud efter værkstedshåndbogen på www.haynes.co.uk , den har
nummer 3384.

--
Arne Rohr Pedersen
Honda ST 1100

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 06-06-04 22:09

"Arne Rohr Pedersen" <a-rohr@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Hej Mikkel

den kan vist nok hentes her - der står noget om at den ikke er komplet men
måske du er heldig at det du skal bruge er der her er linket
http://www.webmt.net/mdt/ST1100/manual/

hentet på http://www.saarbike.de/links/bikestuff/index.html

mvh

Jens Brauer
RF900 m/ manual fra nettet

Fra : ptheo

Dato : 08-06-04 23:16

linket er god nok .... det er faktisk min liste der ligger på saarbike.de
..... hos kasi .... den opdateres ikke mere , da mange link lukkes når de
bliver for kente ...

hvis nogen mangler en manual så bed om min oversigt sendt pr e-mail ... der
er over 300 manualer og derudover mange res. lister .... alle gives bort til
trængende i enkeltstyk på CD .....dog skal omkostninger dækkes ...
ptheo@post8.tele.dk

Fra : ptheo

Dato : 08-06-04 23:53

Hej

på det tyske link ... saarbike har jeg fået lagt en del link til manualer
.... de fleste er servicemanualer ..... men ikke alt kan findes her .... min
ven Kasi har tvwillinger at passe og derfor og lidt tid.

jeg har nu over 350 manualer og mange reservedels lister på min disk .... de
deles gerne med andre der trænger .
bestil liste på ptheo@post8.tele.dk , den sendes på e-mail

Hvis du har en jeg ikke har, så bytter vi ... ellers skal du dække
omkostningerne til et kopi på CD sendt pr. post ..

ps. Honda ST1100 er på listen .

Fra : Joachim Bruun Schmid~

Dato : 06-06-04 21:59

> Er der eventuelt nogle der kan hjælpe mig med at fremskaffe en
brugermanual
> til en Honda ST 1100 fra 93
> Er der nogen der kender en god link til manualer og lignende.

Hej!

Kig hér:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=7904102603&category=34237&sspagename=WD2V

/Joachim