Dyksteder ved L.A. og Baja?
Fra : Henrik Petersen

Dato : 06-06-04 14:15

Jeg skal til Los Angeles til august og har lyst til at dykke spændende
steder derovre.
Ved nogen om / hvor der er gode dyksteder derovre incl. nordlige del af
Mexico / Stillehavssiden?
Mvh. Henrik

Fra : Michael Sehested

Dato : 07-06-04 11:31

Hej Henrik

Prøv at spørge i rec.scuba.locations

Michael

Fra : Allan Hansen

Dato : 07-06-04 12:20

"Henrik Petersen" <hm@petersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal til Los Angeles til august og har lyst til at dykke spændende
> steder derovre.
> Ved nogen om / hvor der er gode dyksteder derovre incl. nordlige del af
> Mexico / Stillehavssiden?

Jeg var i Califonien for nogle år siden men havde kun mulighed for at
snorkle, men hvad jeg syntes var interessant var kelp skovene langs kysten.
Blandt andet ved Monteray hvor det store akvarium er, var der mulighed for
at snorkle/dykke i kelpen helt tæt på kysten med dybder op til 30 meter.
Sæler og søløver lå der også på hvert klippeskær. Ved San Diego var der et
sted SVJH La Jolla som var et populært dykker/snorkle sted også med kelp.Ved
L.A ligger der nogle øer, SVJH Caroline øerne som også er populære. Der er
masser af dykker-bikse med ture, men det er svinedyrt. Selvom vi rejste
runde i Califonien i 3 uger fik vi kun set en brøkdel af hvad vi godt kunne
tænke os. Hvis du ikke har været der før, så nedprioter dykning ( UHA-UHA ).

Allan Hansen