Skuffende performance i Battlefield vietna~
Fra : Jakob

Dato : 06-06-04 13:51

Jeg har med stor forventning lige købt battlefield vietnam. Jeg er dog
blevet noget skuffet over resultatet. Det kører ikke helt flydende, og
er irreterende at spille. Det er som om at det responderer lidt langsomt
hele tiden. Jeg har en athlon xp 1700, 512 mb ram, 9800 pro grafikkort
og det kører på en winxp maskine.

Kan det virkelig passe at det ikke bare funger ?? Jeg kører i 1024*768
32 og har prøvet at slå skygger fra, og sat alle detaljer ned til medium
men lige meget hjælper det.

Derudover er det som om at lyden er langsom.

Hvad kan jeg gøre for at få det til at funge bedre.

Jakob

Fra : Martin Johansson

Dato : 06-06-04 17:00

"Jakob" <nomail@nomail.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> men lige meget hjælper det.
>
> Derudover er det som om at lyden er langsom.
>

> Hvad kan jeg gøre for at få det til at funge bedre.

For det første er BF:V ligeså fyldt med fejl som BF:1942 var da det udkom.
Dernæst vil det meget gerne have 1 GB ram, ellers kører det faktisk ikke
flydende.
Har selv kun 512 der dog kører meget hurtigt, men det hjælper ikke noget.

Din CPU er også noget sløv, så det må være ram og CPU der holder dig
tilbage.

Ved ikke lige hvilket lydkort du bruger. Men måske en opdateret driver eller
noget pilleri inde i spillet vil hjælpe?

Men måske får de rettet op på det med nogle patches, det lykkedes da med
BF:1942.

Fra : Jan Dahl

Dato : 08-06-04 13:02

Der kom vist ny patch til BF Vietnam i mandags.

Mvh Jan
"Martin Johansson" <martin.johansson[REMOVE]@12move.dk> skrev i en
meddelelse news:40c33f5f$0$143$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Jakob

Dato : 08-06-04 17:00

In article <40c5aa98$0$274$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
jandal@hotmail-remove-.com says...
> Der kom vist ny patch til BF Vietnam i mandags.

Tak for info, den har jeg installeret allerede.

MVH

Jakob