Udsolgt til skanderborg?
Fra : Rune Jensen

Dato : 06-06-04 13:46

Kan det virkelig passe??
I så fald er der ikke nogen der har en enkelt billet de vil af med :)

Rune Jensen

Fra : Søren Blom

Dato : 06-06-04 20:48

"Rune Jensen" <rune@SLETTESesbjergbynight.com> skrev i
> Kan det virkelig passe??

Nej.i følge billetnet.dk er der billetter, så prøv at smut en tur der idn go
bestil hvad du skal have.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Rune Jensen

Dato : 06-06-04 23:20

Søren Blom wrote:
> "Rune Jensen" <rune@SLETTESesbjergbynight.com> skrev i

> Nej.i følge billetnet.dk er der billetter, så prøv at smut en tur der idn go
> bestil hvad du skal have.

Der er da ingen Partout billetter, så vidt jeg kan se er der kun en-dags
billetter til søndag tilbage

Rune Jensen

Fra : Jeppe Schaumburg Jen~

Dato : 09-06-04 21:04

Rune Jensen <rune@SLETTESesbjergbynight.com> wrote in message
> Der er da ingen Partout billetter, så vidt jeg kan se er der kun en-dags
> billetter til søndag tilbage
>
> Rune Jensen

Og derfor skal man skynde sig at købe, hvis man vil se Velvet Revolver, som
spiller søndag. Har netop købt både deres CD og endagsbillet til Skanderborg
Festival søndag. Men 450 kr. er nu mange penge, især når søndag er den
dårligste dag rent musikalsk. Der er mange flere de andre dage, jeg hellere
ville se.