ungarn
Fra : lone nielsen

Dato : 06-06-04 13:20

Hej
Mine 2 piger og jeg skal til ungarn med bus i år.
Vi skal bo på en campingplads som hedder Fured ( u med omlyd ).
Er der nogen der ved hvor langt der er til Budapest der fra, og måske har
nogle ideer til hvad vi skal se når vi nu er kommet der til.

Lone

---

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 06-06-04 16:10

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 06-06-04 16:13

lone nielsen <lone.nielsenSLET@tdcadsl.dk> skrev:
> [...]
Det er en lækker camping plads i skal bo på. Der er
ca. 125 km. til Budapest, og der kører tog fra
Balatonfured lige til centrum. Der er mange
muligheder for udflugter. Det bedste vil nok være at
købe Jyllands Posten i dag, der er en god artikel
netop om jeres rejsemål.

Fra : aogs

Dato : 20-06-04 09:59

"lone nielsen" skrev d. 06-06-04 13:20 dette indlæg :
> [...]
har
> nogle ideer til hvad vi skal se når vi nu er kommet der til.

Hej Lone

Vi har været ved Balatonsøen mange gange, det er fornuftig af dig at
tage på camping når du har 2 piger med, børn har det altid godt på en
campingplads, og har børnene det godt har forældrene det også.
Du kan vælge at tage toget til Budapest det tager ca. 1½ time og er
meget billigt, men du kan også tage en bustur til Budapest, der er
byrundtur og middag med i prisen og det kan anbefales hvis du vil se
byens serværdigheder. Budapest er en stor by på egen hånd.

Hilsen
aogs

http://www.kandu.dk/

Fra : Heidi Berg Kristense~

Dato : 21-06-04 21:00

Hej

Jeg kan bestemt også tilslutte mig ideen om at tage på en bustur til
Budapest. Enten om dagen med middag på en restaurant i byen eller evt om
aftenen med sejltur på donau.
Jeg har boet i Balatonfüred 9 gange. Camping pladsen ligger lige i udkanten
af byen så det er nemt lige at tage sig en gå tur ind til byen og handle
eller andet.

Kan varmt VARMT anbefale at spise på en grill som ligger lige over for
Flamingo hotel. Kan ikke lige huske navnet på den, men den ligger lige
overfor det hotel på et hjørne med en fodgængerovergang. Tjenerne er SÅ
sjove der.....og betjeningen er SUPER! Det hedder en grill, men er nok mere
en barbeque grill, med rigtig god mad..

Med hensyn til f.eks bestilling af huse/lejligheder, hvis nogen skal til det
så lad være med at bestille noget hjemmefra. Tag derned og vælg selv hvad i
vil have at bo i. Der er MASSER af muligheder og forsøg at finde en privat
person. Er nogen interesseret har jeg et nummer til dem vi selv bruger
dernede. Vælger man et turistbureau så skal man også betale dem, og der er
ingen forskel på kvaliteten af det man får. Det er stadig en privat mand som
kører jer derhen hvor i evt vil bo. Man ser først stedet og så kan man vælge
om det er det man vil have eller om det er noget helt andet man havde tænkt
sig.

God fornøjelse i Ungarn

Hilsen
Heidi