BH-bøjle fra BH mellem kar og tromle i AEG
Fra : Henrik Petersen

Dato : 06-06-04 12:29

Vi har en "AEG Øko_lavamat Diplomat E Update" vaskemaskine og der er
desværre kommet ca ½ metal-BH-bøjle mellem kar og tromle. Den er ikke landet
i trevlesien.
Jeg kan ikke finde brugsanvisningen.
Hvordan kan man fiske den ud?
Der er 3 grå "plasticbjælker" påsat tromlen der får tøjet til at køre med
rundt.
Kan de tages af så man kan få adgang til karret?

Mvh. Henrik - og på forhånd tak for hjælp.

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-04 12:46

> [...]
> rundt.
> Kan de tages af så man kan få adgang til karret?

prøv i første omgang at køre din hånd rundt inde i tromlen. Det kan være du
kan finde den og lirke den forsigtigt ud!

Fra : Poul Andersen

Dato : 06-06-04 13:21

> [...]
> rundt.
> Kan de tages af så man kan få adgang til karret?

Du skruer bagbeklædningen af ( husk at trække ledningen ud af kontakten ).
På bagsiden af tromlen sidder varmelegemed. Skru dette ud og fisk bøjlen ud
gennem hullet.
Husk at checke at tromlen er tæt, inden du skruer bagbeklædningen på igen.
Sig til konen, at hun skal købe en vaskepose til sin BH.

God arbejdslyst

poul

Fra : Henrik Petersen

Dato : 06-06-04 19:41

Tak Poul

> Du skruer bagbeklædningen af ....
Adskille / samleoperationen lykkedes, men den var ikke at se. Måske den er
smuttet ned i hullet mod trevlesien? Ialtfald er maskinen i sving igen...

> Sig til konen, at hun skal købe en vaskepose til sin BH.
Hun HAR faktisk en sådan pose - nu er kunsten at få hende til at bruge den
HVER gang!

Mvh. Henrik

Fra : Inger Pedersen

Dato : 06-06-04 20:15

"Henrik Petersen" <hm@petersen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hun HAR faktisk en sådan pose - nu er kunsten at få hende til at bruge den
> HVER gang!

Jeg vil skyde på, det hjælper, hvis hun selv skal skille vaskemaskinen ad og
få den til at virke næste gang.
Nogen gange er den mest effektive pædagogik at beholde hænderne dybt
begravet i lommerne

Hilsen Inger

Fra : Esben Tærsker

Dato : 06-06-04 20:08

Poul Andersen wrote:

> [...]
> Husk at checke at tromlen er tæt, inden du skruer bagbeklædningen på igen.
> Sig til konen, at hun skal købe en vaskepose til sin BH.

Jeg pljejer at pille føleren ud til termostaten... Det er nemmere.
/Esben

Fra : Calle.

Dato : 06-06-04 21:58

Henrik Petersen wrote:
> [...]
> med rundt.
> Kan de tages af så man kan få adgang til karret?
>
> Mvh. Henrik - og på forhånd tak for hjælp.

Ud med varmelegemet bagpå, og armen den vej ind. (HUSK at afbryde strømmen)

--
Calle.