Had, drik og vær glad, præker RosterrorMus~
Fra : Bo Warming

Dato : 06-06-04 11:28

Unge på jagt efter en sag, samles snart på sommerens musikfestivaller, og
tror de er gode mennesker, når blot de hader de rige og de
indvandringskritiske.

Man må undskylde dem, at de ikke kan få job, der giver ægte selvtillid, for
robotter laver alt.

Hvis ikke journalister leflede for disse psykopater, ville der måske være en
fair play debat, og de ville droppe den sindsyg-agtige virkelighedsfjerne
rethaveriskhed og forurettethed, som gør sig gældende, når de kræver dobbelt
bistand og åbne grænser,
fordi _alle svage i fjerneste ulande
vil de gerne have ære af at have været søde ved._

"Medlidenhed med alle, medfører tyrrani mod dig" Nietzsche

Slimane-monsteret fra Afghanistan og Cuba, var teknomusik-freak i de år,
hvor han ladede op til at blive massemorder under Osama bin Ladens kommando.
Musik gør ikke ond, men indgår i mønsteret
--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Kong Kent

Dato : 06-06-04 11:54

> Unge på jagt efter en sag, samles snart på sommerens musikfestivaller, og
> tror de er gode mennesker, når blot de hader de rige og de
> indvandringskritiske.

Øh, jeg er både imperialistisk, højreorienteret, har job og eget hus+bil,
men skal alligevel på festival(er). Må jeg ikke være med i din verden?

> Man må undskylde dem, at de ikke kan få job, der giver ægte selvtillid,
for
> robotter laver alt.

Der er job til dem der vil lave noget! Alt andet pladder er skabt af dem der
desperat prøver på at finde undskyldninger for egne, eller andres
utilstrækkeligheder, og mangel på evne/vilje til at gøre noget ved dette!

> [...]
> bistand og åbne grænser,
> fordi _alle svage i fjerneste ulande
> vil de gerne have ære af at have været søde ved._

?? dk.kultur.musik ?? Hvad er pointen?

> "Medlidenhed med alle, medfører tyrrani mod dig" Nietzsche

Nietzsche sagde mange ting. Nogle af dem gode, andre knap så heldige.
Ovennævnte sætning er så ligegyldig, at den ikke fortjener noget modspil.

> Slimane-monsteret fra Afghanistan og Cuba, var teknomusik-freak i de år,
> hvor han ladede op til at blive massemorder under Osama bin Ladens
kommando.
> Musik gør ikke ond, men indgår i mønsteret

Og jeg hører til satanisk black-metal, komponeret og udført af mennesker der
står bag bøssedrab, kirkeafbrændinger, selvmord, dyremishandling,
mishandling af sig selv og det der er værre.

Betyder det, at jeg i nær fremtid vil gøre det samme? Og er min kammerat
terrorist, fordi han hører det samme Prodigy som en Al-Snotfuck terrorist
gør i Afghanistan? I så fald bliver jeg sq ked af det, den dag Osama
begynder at høre Metallica

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 06-06-04 12:01

Kong Kent wrote:

> Der er job til dem der vil lave noget! Alt andet pladder er skabt af dem der
> desperat prøver på at finde undskyldninger for egne, eller andres
> utilstrækkeligheder, og mangel på evne/vilje til at gøre noget ved dette!

Kan du ikke flytte din fladpandede bræk over i den børnehave hvor det
hører til: dk.politik ?

/David

Fra : Kong Kent

Dato : 06-06-04 12:12

> Kan du ikke flytte din fladpandede bræk over i den børnehave hvor det
> hører til: dk.politik ?

Jovist, men når nu Bo W. starter så tåbeligt som han nu gør, er det vel ikke
helt forkert at fortsætte i samme spor?

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Ole Thomsen

Dato : 06-06-04 16:40

Kong Kent wrote:

> Jovist, men når nu Bo W. starter så tåbeligt som han nu gør, er det
> vel ikke helt forkert at fortsætte i samme spor?

At besvare et Bo Warming indlæg er i bedste fald tidsspilde.

BW OSS: http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Ole Thomsen

Fra : bettersexinc

Dato : 07-06-04 19:39

> At besvare et Bo Warming indlæg er i bedste fald tidsspilde.
>
> BW OSS: http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html
>
> Ole Thomsen

Ja. det vil jeg give dig ret i. Han synes klar til en psykiatrisk gennemgang
af sin sjæl

bsi

Fra : Bo Warming

Dato : 06-06-04 13:01

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote in message

> [...]
>
> Nietzsche sagde mange ting. Nogle af dem gode, andre knap så heldige.
> Ovennævnte sætning er så ligegyldig, at den ikke fortjener noget modspil.

At godhedsindustri der vil sprede danske indkomster tyndt over hele klogen
og åbne vore grænser, udnævner Osama til diktator over os, bør du kunne
indse.

> [...]
> terrorist, fordi han hører det samme Prodigy som en Al-Snotfuck terrorist
> gør i Afghanistan? I så fald bliver jeg sq ked af det, den dag Osama

"At generalisere er at være idiot" siger Emerson, og du har helt ret i at
det kræver DEBATMÆSSIG MUSIKALITET at forstå mit indlæg korrekt.

Min søn, der leder brandsmandstårnet på Rosterror Festivalen og elsker
larmen, er - forhåbentlig - blandt de mange undtagelser fra tendensen om at
metalrockfans er skabs-voldsmænd

Jo, du er HJERTELIG velkommen i mit univers. Ring og fortæl hvad der fik dig
til at tro,
at jeg står for en muhamedanerlov om udvisning til fjerne galakser.

Fra : bettersexinc

Dato : 06-06-04 13:46

Mundlort.... !

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 06-06-04 14:18

Kong Kent krydspostede fundats-stridigt:

[klip]

Hvad skal dette politiklort og citater af politiklort
i dk.kultur.musik? Fjern det. Og lad så være med
at krydsposte i strid med gruppernes fundatser.

--
med vred hilsen Herluf Holdt

Fra : Kong Kent

Dato : 06-06-04 21:18

> Hvad skal dette politiklort og citater af politiklort
> i dk.kultur.musik? Fjern det. Og lad så være med
> at krydsposte i strid med gruppernes fundatser.

Jeg svarede bare i en tråd skabt af Bo Warming. Klag til ophavsmanden, min
ven

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 08-06-04 00:31

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg svarede bare i en tråd skabt af Bo Warming. Klag til ophavsmanden, min
> ven

Dit svar var nu ikke meget bedre...

EOD... Personligt har jeg BW i mit killfilter, så man ser kun hans indlæg
når andre replier på dem.

Mvh.
Lars