Dykning i Tyrkiet ved Marmaris
Fra : Kim Daugaard

Dato : 06-06-04 11:09

Hejsa

Er der nogen her i Gruppen der kender til gode steder omkring Marmaris.
Evt. dykker både man skal holde sig fra?

Fra : Thomas VJ

Dato : 07-06-04 15:17

"Kim Daugaard" <on_net@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Er der nogen her i Gruppen der kender til gode steder omkring Marmaris.
> Evt. dykker både man skal holde sig fra?

Generelt syntes jeg du skal holde dig fra Tyrkiet så længe de ikke kan finde
ud af at overholde menneskerettighederne!

mvh
Thomas

--
dykkerteori.dk - lær teorien på den fede måde...

Fra : __vaDer

Dato : 07-06-04 15:40

Hva med at holde dig til emnet istedet for at blive politisk!
Kan ikke se hvad den oplysning skulle gavne vedkommende med.

Fra : news.sunsite.dk

Dato : 17-06-04 13:27

Der ligger massere af dykkerskibe langs molen.
Det er blot at tage en af dem.

Dykningen er ret god, med masser af se på !

Hansen

Fra : Jens Olsen

Dato : 18-06-04 09:44

"news.sunsite.dk" <dyk@image.dk> wrote in message news:<40d18dff$0$23877$14726298@news.sunsite.dk>...
> Der ligger massere af dykkerskibe langs molen.
> Det er blot at tage en af dem.

Nemlig. Men det er min erfaring, at man underligt nok kan få en meget
bedre pris ved at booke dykkerturen gennem en af de mange små butikker
der sælger ture, end ved at booke direkte på båden.
Til gengæld er det vist ret lige meget hvilken båd man vælger. De
sejler nemlig alle sammen samme sted hen (og på samme tid!!!!!!).
Hvis du er der om sommeren, så spørg om du ikke istedet for kan komme
ud at snorkle med hajer en dag. Man skal vist nok køre et godt stykke
fra Marmaris for at komme til stedet.

> Dykningen er ret god, med masser af se på !

Nå ja, det er jo som man tager det. I hvert tilfælde får alle
dykkerturister i Marmaris set det samme, da alle bådene jo sejler
sammen sted hen og ankrer i en ordentlig bunke.
Til gengæld havde de, ombord på den båd jeg var ude med, ikke så meget
imod, at man ikke gik op med luftslugerne efter 20 minutter men
nulrede rundt for sig selv.

Jens Olsen