Andet multimedie
bentjuul 3670
baglæns paginering i InDesign ?
Fra : Studio Smalbro

Dato : 06-06-04 09:17

Jeg ville gerne kunne lave en baglæns paginering i Indesign. Dvs. bladet
starter på side 10 - så side 9, side 8 osv. Kan det lade sig gøre? I
InDesign CS på pc?

Kh
Bjørn

Fra : Storm

Dato : 06-06-04 09:19

Studio Smalbro <studio@smalbro.dk> wrote:

> Jeg ville gerne kunne lave en baglæns paginering i Indesign. Dvs. bladet
> starter på side 10 - så side 9, side 8 osv. Kan det lade sig gøre? I
> InDesign CS på pc?

Du mener ikke bare udskrive baglæns, men fortsat paginering der går fra
side 10-1 og inholdet læses altså også fra 10-1?

Jeg ved det ikke. Jeg ville bede om hjælp i adobe.Indesign.Scripting -
Adobes brugerforum.

Ud over det tænker jeg på hvad i alverden du skal bruge det til

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Studio Smalbro

Dato : 06-06-04 12:25

Jeg prøver i scripting gruppen.
Jeg skal i gang med at sætte en japansk bog, og de læses baglæns.

Er der nogen der kender en dygtig Apple Script udvikler?

Kh
Bjørn

Fra : Storm

Dato : 06-06-04 12:46

Studio Smalbro <studio@smalbro.dk> wrote:

> Jeg prøver i scripting gruppen.
> Jeg skal i gang med at sætte en japansk bog, og de læses baglæns.

Ups - jeg så at spørgsmålet var stillet en gang for 3 måneder siden -
ikke besvaret. Men nogle gange hjælper det jo at prøve igen.

> Er der nogen der kender en dygtig Apple Script udvikler?

Jeg har før fået god hjælp i Mac gruppen, og jeg tror enkelte der er
blevet meget rigtig skrappe til netop Apple Script. - Og det er på
Maccen du skal bruge det? Ellers kan du bruge InDesign JavaScript og på
Windows Visul Basic. (Har jeg læst

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Simon Justesen

Dato : 07-06-04 13:22

"Storm" <NinzenREMOVE@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Venlig hilsen Nina Storm

"...Og det er på
Maccen du skal bruge det? Ellers kan du bruge InDesign JavaScript og på

InDesign Javascript virker også under Windows, nævner det bare lige for at
undgå misforståelser

Simon