Markeder og varehuse omkring Jesolo (Itali~
Fra : soren

Dato : 06-06-04 08:28

Har I nogle tips til hvor vi finder nogle mere lokale (knap så
turistprægede) markeder i området omrking Jesolo?

Hvor finder man et varehus i omårdet omkring Jesolo?

Hvad hedder varehuse? Har man varehuse som Bilka i området?

Søren M

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-04 16:09

"soren" <maagaard@yahoo.com> wrote in message

> [...]
>
> Hvor finder man et varehus i omårdet omkring Jesolo?
>
> Hvad hedder varehuse? Har man varehuse som Bilka i området?

Det billigste sted at købe ind som vi har fundet er en discount der hedder
De piu den ligger på den modsatte side af hovedvejen
der går hele vejen ud til enden af tangen der er skilte langs vejen.
Deciderede varehuse har jeg ikke set i området, men der skulle også være en
lidl i nærheden af casavio.
god ferie
jens

Fra : soren

Dato : 07-06-04 04:35

"jens" <jenswj snabel a hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> der går hele vejen ud til enden af tangen der er skilte langs vejen.
> Deciderede varehuse har jeg ikke set i området, men der skulle også

Tak for svaret.
Hvis jeg så selv skal søge efter nogle varehuse (bilka-stil) i det hele
taget i italien, er der så nogle der ved hvad de hedder?
mvh Søren M

Fra : Samsara

Dato : 13-06-04 22:47

"jens" <jenswj snabel a hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Deciderede varehuse har jeg ikke set i området, men der skulle også være
> [...]
Der ligger et varehus i Ca Savio. Jeg kan ikke huske hvad det hedder,
for vi har bare kaldt det "Glashuset".

Hele nederste etage er mad, vin o.s.v og øverste etage er alt fra legetøj
til cykeltilbehør.

Når man er kommet til Ca Savio, skal man dreje til højre i lyskrydset
og så ligger det lidt nede af vejen (på højre side).

Venligst
Samsara

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-04 00:48

> [...]
>
> Hvor finder man et varehus i omårdet omkring Jesolo?
>
> Hvad hedder varehuse? Har man varehuse som Bilka i området?

lige et svar ang varehuse, jeg vil tro at du skal til Mestre for finde et
varehus, har aldrig selv været der.
Men prøv at spørge i dk.fritid.campisng eller i DCU s debatforum der er helt
sikkert nogen der ved det.

Jens