ferie i Rumænien
Fra : Heine

Dato : 06-06-04 08:18

Hej

vi er ved at planlææge vores sommerferie (allerede i uge 27), og har kig på
rumænien - er der nogen der har erfaringer her. Vi har kigget på hoteller
med pool, og ved strand. Er det varmt nok til at bade dernede sidst i juni?
Gode råd ønskes =

-Heine

Fra : Vibeke Hegelund

Dato : 22-06-04 23:02

Hej Heine
Jeg har været i Rumænien flere gange, dog altid med bus.

Det er ikke strandene jeg har hæftet mig ved - men derimod de helt utrolige
oplevelser, man kan få med lokalbefolknnigen. Der er så meget gæstfrihed
så det er næsten ikke til at tro.

Har du spørgsmål generelt - så mail gerne til mig privat.

Vibeke