Mosten og raceday
Fra : Elbarto

Dato : 06-06-04 04:06

Vi sidder to kammerater her og snakker MCer hurtige biler og træfs

Min kammerat kender så til 2 jeg ikke har hørt før og vi ikke umiddelbart
kan finde noget om på nettet så ville høre her

Mosten (MC?) Skulle være et træf med Engelske motorcykler

Også Raceday men det er hvist alt der kan køre der bliver kørt race med der

Noget i kender til her evt websider eller bedere endnu steder og datoer

Elbarto Simpsoniac
SR125 på 175ccm såen cirka

Fra : Jørgen Klindt Anders~

Dato : 06-06-04 05:02

> Også Raceday men det er hvist alt der kan køre der bliver kørt race med
der

> Noget i kender til her evt websider eller bedere endnu steder og
datoer

Jeps mosten MC har følgende hjemmeside http://www.mosten-mc.dk. De har lige
holdt englænder træf i denne weekend.
Mosten Racedays er i år den 1. weekend i september. Der kommer alle former
for mcer til racedays.
Det er et virkeligt godt arrangement de har fået op at køre.
Har været med i 2 år og skal da også med for 3. gang.

MVH
Klindt

Fra : Elbarto

Dato : 06-06-04 13:06

"Jørgen Klindt Andersen" <jka@cool.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det er et virkeligt godt arrangement de har fået op at køre.
> Har været med i 2 år og skal da også med for 3. gang.

Well vi ville have være afsted til begge men nu bliver det så kun raceday
håber det bliver godt

Elbarto Simpsoniac

Fra : Anders Thorup

Dato : 07-06-04 14:55

Elbarto wrote:
> Elbarto Simpsoniac

Hejsa Elbarto (Bart Simpson??)

Nu skal det ikke betragtes som et surt opstød, for det er det ikke.
Herinde på gruppen har vi "tradition" for ikke at være anonyme når vi
skriver vores indlæg, og hvis du kigger efter vil du opdage at rigtig mange
herinde har links i deres signatur, så man kan se hvem man snakker med(Det
er dog slet ikke noget krav).
Vi har en åben gruppe hvor anonymitet ikke bør være nødvendig.
Blot en venlig henstilling, som det står dig frit for om du vil følge.

Ellers et lidt forsinket velkommen til gruppen

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Honda VFR750F 1986 Perlemorshvid
Http://www.dfmc.dk/Anders_Thorup

Fra : Elbarto

Dato : 07-06-04 19:07

"Anders Thorup" <Nospam@it.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Blot en venlig henstilling, som det står dig frit for om du vil følge.
>
> Ellers et lidt forsinket velkommen til gruppen

Nu har jeg "gået" under dette navn både privat og på nettet i 5-6 år nu
Jeg ser ingen grund til at bruge mit rigtige navn da vi kun er 7 styk med
det i DK og kun 2 hvis vi tager efternavne med, Derfor Elbarto Simpsoniac

Elbarto Simpsoniac