Købes cb500F
Fra : Eddi & Kaja Hansen

Dato : 05-06-04 23:13

Honda cb500F fra ca 1977, købes, gerne uden papirer osv, til reservedele,
evt kan cb550 af samme årgang nok bruges.

Motor har helt sikkert også interesse.
Mvh Eddi Hansen

Fra : Jørgen Klindt Anders~

Dato : 06-06-04 05:10

"Eddi & Kaja Hansen" <eddikaja@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Honda cb500F fra ca 1977, købes, gerne uden papirer osv, til reservedele,
> evt kan cb550 af samme årgang nok bruges.

Hej jeg har en CB 550 fra 76. stående der kan køre pladerne tog jeg af i
marts da jeg nu kører Marauder.
Den er sidst synet marts sidste år og har stort set ikke kørt derefter.
km stand er godt 99000 men motor er renoveret i 2002 har kørt ca 10000 efter
renovering.
Har interresse i denne kan i maile mig direkte på.
jka@cool.dk
billeder kan også mailes.

MVH
Jørgen Klindt