Tak for en god dag på Ringdjursland i dag
Fra : Ninja Rider

Dato : 05-06-04 23:08

Hejsa

Jeg ved ikke lige hvor mange af jer der var på Ringdjursland i dag.
(vedr. www.svingteknink.dk)
Men det var en kanont god dag. Jeg måtte godtnok lige ud og botanitere
(stavespade) allerede på første rundte. Men heltigvis ikke noget alvorligt.

Der var detsvære et par stykker der måtte ned og undersøge jordbunds
forholdene. Dog skete der ikke alhverden med dem.
Være gik det en gut på en RD500, (som _var_ MEGET pæn). Gassen satte sig
fast påvej ud af et sving, hvilket resulterede i at han gik i panik, og
tog forbremsen. Det fik cyklen til at vælte, og kure 20-30m ind i
autoværnet længere fremme. Cyklen så ikke godt ud bag efter....
Der skete noget mindre skade på ham, end på cyklen.

Men ellers var det en kanon dag, der klart kan anbefales....

Jeg fik detsvære ikke cameraet med der ud, men her er lidt billeder af
kawaen efter sådan en dag på bane.... http://dfmc.dk/gallery.asp?gid=706

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Nu med let smadrede dæk!

Fra : Kenneth T

Dato : 06-06-04 09:14

Selv tak for en fed dag!

Det er nu altid sjovt at komme ud og få flyttet lidt grænser, jeg har også
lige smidt et par billeder op på http://dfmc.dk/gallery.asp?gid=709
Ud over at jeg sov MEGET godt i nat, bør det nævnes som en positiv ting at
mit bagdæk nu igen er blevet "rundt".

Synd med de par stykker som måtte en smut ud og botanisere, men heldigvis
var der jo kun een uheldig som endte op med en MC som ikke selv kunne køre
hjem. Resten kunne tilsyneladende klares med lidt sæbe & vand, evt en smule
maling.

Også en anbefaling herfra, det er i hvert tilfælde slet ikke sidste gang jeg
skal på bane :)

--
MVH
Kenneth T