Listbox i VB6
Fra : Mads Kristensen

Dato : 05-06-04 14:46

Halløj
Jeg sidder og makker lidt med et program, hvor jeg godt kunne tænke mig at
få en listbox opdelt i to kolonner:

Instruktør Film
A. And Paradiset
F. Højben Lykkevej

Hvis der klikkes på "Film" sorteres denne kolonne, mens referencen mellem
A.And og Paradiset bibeholdes. (dvs. de står stadig på linie).

Funktionaliteten er vel den samme som i Stifinder, hvis man kører med
detaljer på filerne. Her er opdelt efter navn, størrelse, type og sidst
ændret.

Mit spørgsmål går på, om der findes en "standard-komponent" til at løse
denne opgave, eller om jeg er pisket ud i at lave min egen?

Mvh. Mads
--
Tøm dit barskab på DrinksDatabasen.dk

Fra : Harald Staff

Dato : 05-06-04 20:20

ListView, ikke ListBox:

http://groups.google.com/groups?selm=c1ij2c%24i18%241%40services.kq.no&output=gplain

HTH. Beste hilsen Harald

Fra : Mads Kristensen

Dato : 05-06-04 22:24

Jepper - det var da lige den jeg skulle bruge - tak for hjælpen.