Counter-CZ Sniperfejl.....Argg
Fra : Thomas

Dato : 05-06-04 14:29

Hej.

Jeg er kommet til den bane ( Ice thin ), hvor man skal skyde en F-16 ved
udblæsnings mundingen vha. sniper rifflen, men jeg har det problem at hver
gang jeg forsøger at zoome, så går maskinen i "sort skærm" og kun "Exit",
"Disconnect" og load forfra virker mod denne sorte skærm...Arrrg.

Samme gør sig gældende når jeg forsøger at bruge Kameraet der kikker igennem
vægge....pling... Sort skærm.

Da jeg ikke kan komme forbi den F-16 i ovenstående bane, må jeg nu forsøge
at løse problemet men hvordan ?
Nogen gode tips eller ideer ?

Min Hardware er:
800Mhz AMD - Nevida Geforce 2 - 256Mb ram osv... Burde være nye drivere til
grafikkortet.
Opløsning i spillet er 720 x "et eller andet som jeg håber ikke er så
vigtigt".

Hilsen Thomas.

Fra : Thomas

Dato : 05-06-04 18:41

Hmm...
Lader til at det virker hvis jeg sætter opløsningen et hak ned.
Ikke optimalt, men så virker det da.
Troede dog at jeg godt kunne klare lidt bedre opløsning end den laveste, men
that's life.....

Thomas.

Fra : webhiker

Dato : 05-06-04 19:44

"Thomas" <oz1jte@SLETDETTEmail.dk> wrote in

> [...]
> Ikke optimalt, men så virker det da.
> Troede dog at jeg godt kunne klare lidt bedre opløsning end den

Godt du selv fandt fejlen.
Det kunne ellers godt give grå hår på hovedet. !!

Webhiker.....