Far Cry vulkano bane
Fra : karsten

Dato : 05-06-04 09:44

Jeg sider fast her hvor jeg skal nakke 5 soldater + bossen
men jeg har ikke en chance, så snart jeg kikker frem er jeg færdig.
jeg gider ikke mere og har prøvet at snyde men det vil heller ikke virke.
er der nogle der ved hvordan jeg kommer forbi denne bane ?
jeg er ligeglad om det er snydekoder eller en god fidus til at klare mig.
på forhånd tak
Karsten

Fra : Janner

Dato : 05-06-04 10:16

Lidt snyd http://www.actiontrip.com/cheats/farcry.phtml

Fra : Peter T.

Dato : 05-06-04 11:00

karsten wrote:

> [...]
> jeg gider ikke mere og har prøvet at snyde men det vil heller ikke virke.
> er der nogle der ved hvordan jeg kommer forbi denne bane ?

Den er ret nem selv på realistic level. Har du raketstyret + en pæn
portion raketter til rådighed? Så gem dig bag en af søjlerne på platformen
efter du har trigget soldaterne til, at komme frem (gå lidt frem på broen
op til kontrolcentret). Skyd så raketter på murene bagved tankene og
kasserne, hvor soldaterne gemmer sig, og du vil erfare, at de flyver rundt
på må og få. Resten nakker du evt. med din sniper eller OICW.

--
Rigtige samfundstabere kører Harley

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 05-06-04 11:32

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> [...]
> kasserne, hvor soldaterne gemmer sig, og du vil erfare, at de flyver rundt
> på må og få. Resten nakker du evt. med din sniper eller OICW.

Jeg tror du tænker på det forkerte sted.

Det er der hvor man kommer frem bag en skranke, og skal skyde den muterede
chef for det hele (kan ikke huske hvad han hedder).

Til Karsten:

Der er givet flere råd til dette sted.

Jeg selv blev ved at klø på, til det lykkedes mig både at skyde soldaterne,
og bossen selv. Det skal siges at han undervejs gør sig usynlig, så man skal
bruge Cryvision til at se ham.

Man skal ikke blive bag skranken, for soldaterne smider ret hurtigt granater
derned, så man dør. Det gælder om hele tiden at holde sig i bevægelse, og
gerne komme op ad trappen, der er nemlig en lille gang man kan gemme sig
lidt i.

Men siden har jeg læst, at det gælder bare om at få nakket bossen, så kommer
man igennem, selv om soldaterne ikke er døde. To-tre magasiner fra
maskingeværet, i hovedet på ham, skulle være nok.

Held og lykke med det.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Peter T.

Dato : 05-06-04 12:33

Henrik Stavnshøj wrote:

> Jeg tror du tænker på det forkerte sted.
>
> Det er der hvor man kommer frem bag en skranke, og skal skyde den
> muterede chef for det hele (kan ikke huske hvad han hedder).

Ah okay. Min taktik det sted er, at jeg holder mig dukket bag skranken og
skyder de soldater, som efterhånden kommer til syne på hver side og så
ellers kaste en granat eller tre om på den anden side af skranken.
Underligt nok er der tid nok til både at skyde dem og lade våbnet. Krieger
(som mutanten altså hedder) kommer til allersidst og han skal bare have
lidt hagl på byrstkassen. :) Jeg har forøvrigt aldrig oplevet, at han også
kan gøre sig usynlig.
Alternativet er at bruge raketstyret til det værste i starten, mens man er
bag skranken - hvilket jeg fandt ud af var en rar ting, da jeg gennemførte
på realistic level.

--
Rigtige samfundstabere kører Harley

Fra : webhiker

Dato : 05-06-04 18:51

"karsten" <hjhiouhiohw@mail.tele.dk> wrote in news:40c187e2$0$231
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> [...]
> er der nogle der ved hvordan jeg kommer forbi denne bane ?
> jeg er ligeglad om det er snydekoder eller en god fidus til at klare

Fokuser kun på bossen og glem de andre. !
Brug dit maskingevær - den "lille kvikke" model ( P90 SMG )som du kan se
her: http://www.farcry-thegame.com/uk/weapons.php
Et magazin var nok for mig.
Har senere hen trådt i spinaten i mit forsøg med også at skyde på
soldateren og ikke kun bossen alene.
Fokuser kun på Bossen med dette fixe maskingevær og du vil komme videre i
spillet........ 100%
Skyd nu ikke for meget ved siden af. !

Webhiker.

Fra : karsten

Dato : 05-06-04 22:20

Tak for de mange svar , men de har ikke virket .
snyde koderne virker ikke.
og jeg har prøvet kun at gå efter bossen , det er lykkes mig at tømme to
magasiner
med oicw riffle med kikkert slået til så de sad i hoveder næsten alle sammen
der efter
fik han 3 fultræffer også i hovedet med rocket launcher kikkert var også
slået til så de sad.
men han døde ikke .
jeg spiller på sværhedsgrad : challenging
så enten er han en hår nyser elle også er der fejl i spillet.

Fra : webhiker

Dato : 06-06-04 16:29

> [...]
> men han døde ikke .
> jeg spiller på sværhedsgrad : challenging
> så enten er han en hår nyser elle også er der fejl i spillet.

Der burde ikke være fejl i spillet på den måde at du
ikke kan gennemføre en bane. !
Du overlevede somsagt ( Boat ) runden , hvilket jeg havde problemer med.
Blev dog ved , og fandt også en løsning så jeg kunne komme videre.
Fejlen var mig og ikke spillet.
Ham bossen skal ikke nødvendigvis skydes i hovedet. !
Trist min pc ikke er hurtig nok til andet end Fra cry på laveste blus ,
for så kunne jeg optage en sekvensen for dig hvor han får alvorlig smæk
på under 10 sec......
Spiller det igen på et tidspunkt når maskinen er opgraderet med en bedre
cpu og grafikkort.
Gik somsagt gennem spillet med alt i LOW og 800X600. !
Fik dog et shock da jeg så spillet for nylig på en langt hurtigere pc. ?
HJÆLP. ! Hvor er det spil smukt. !!
Fugle , insekter og fisk i vandet og alle div. effekter gik jeg lige glip
af.. 8(
Fat mod - bliv ved til den bitre ende........

Skriv igen hvis næste runde også skulle ske at drille lidt. !

Webhiker.

Fra : karsten

Dato : 07-06-04 22:17

"webhiker" <webhiker@not-working> skrev i en meddelelse
> [...]
> af.. 8(
> Fat mod - bliv ved til den bitre ende........
>
> Skriv igen hvis næste runde også skulle ske at drille lidt. !

Hej Webhiker
Du har fuldstændig ret det er bare at klø på
så på nuværende tidspunkt har jeg gennemført spillet
jeg kører selv på 1024*768 og på middel i detaljer
og det ser godt ud. så selvom det kunne give nogle grå hår
er far cry helt igennem et kanon spil.