Ny Batman... glæder mig glæder mig
Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 05-06-04 16:00

Sparsom info, men pics...
www.batmanbegins.com

Lidt mere info:
http://www.imdb.com/title/tt0372784/

Anders Hyltoft

Fjern "REMOVE" ved svar på email.
Eller lad være, men så får jeg den ikke.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 05-06-04 20:26

Anders B. Hyltoft escribió / skrev

> Sparsom info, men pics...

Det ser da fint ud, skal nok blive sjovt at se Bateman som Batman.

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : Pipeline

Dato : 06-06-04 11:00

> Det ser da fint ud, skal nok blive sjovt at se Bateman som Batman.

Er det ikke Christian Bale der skal spille Batman?

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 06-06-04 11:06

"Pipeline" <ng2XXXXXX@odeu.dk> wrote in message

> "Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> skrev i en meddelelse
> >

> Er det ikke Christian Bale der skal spille Batman?

Jo, Hoffmann referer til hans rolle som Patrick Bateman i "American Psycho".
Jeg mener nu også at flere af den figurs karaktertræk kan overføres med
fordel til Wayne/Batman figuren.

Med instruktøren fra Memento i sædet og Bale som Batman, kunne man se frem
til en mere dyster film.

Og derudover er det jo ikke småtalenter de har fået til at medvirke i andre
roller. Oldman, Neeson, Caine osv... Det tegner godt. Denne her kan Joel
Schumacher ikke komme til at ødelægge

Fra : Morten Bowman

Dato : 06-06-04 17:14

ikke mindst hans rolle i Equilibrium

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Kim2000

Dato : 06-06-04 17:25

> [...]
andre
> roller. Oldman, Neeson, Caine osv... Det tegner godt. Denne her kan Joel

Er der ikke nogen der kan opklare husets debat omkring Batman, vi kan ikke
blive enige om antallet.

1. Det var den fede med Jack Nicolson som Jokeren
2. Det var den knap så gode med Pingvinen
3. Det var den slet ikke fede med swartznegger og ham der halvbøssen Robin

Passer det? Men der må da være en mere eller hvad? For Jim Carrey var da
også med i en af dem!

mvh
Kim

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 06-06-04 17:44

Kim2000 skrev i en meddelelse...

> [...]
>
> Passer det? Men der må da være en mere eller hvad? For Jim Carrey var da

Jep - Jim Carrey er med i den der ligger mellem din 2'er og 3'er - i øvrigt
sammen med Tommy Lee Jones og Nicole Kidman hvis jeg ikke husker helt
forkert.

Og Uma Thurman er også med i den med Arnold - ikke at den bliver bedre af
den grund

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 06-06-04 19:18

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> wrote in message

> [...]
øvrigt
> sammen med Tommy Lee Jones og Nicole Kidman hvis jeg ikke husker helt

Men det er fair nok at slette nr 3 og 4 fra hukommelsen.

Schumachers tivoli-film har intet med batman at gøre IMHO... Så hellere de
helt gamle med anti-haj sprayen osv...

"The weather forecast... A freeze is coming"
(SUK)

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 07-06-04 14:57

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> wrote in message

Robin

1 = Batman! (1989) M. Michael Keaton og Jack Nicolson.. FED!

2 = Batman Resturns! (1992) M. Michael Keaton og Danny DeVito (desuden
Michelle Pfeiffer som Catwoman)

3 = Batman og Robin! (1997) M. George Clooney som Batman og Arnold som Mr.
Freeze! (ikke god film på trods af Arnold :P)

Den du glemmer er:
Batman Forever (1995) M. Val Kilmer som Batman og Tommy Lee Jones som
TwoFace. Desuden er Jim Carey med som Gækkeren (the Riddler)

Mvh. Martin

Fra : Kim2000

Dato : 07-06-04 15:43

> Den du glemmer er:
> Batman Forever (1995) M. Val Kilmer som Batman og Tommy Lee Jones som
> TwoFace. Desuden er Jim Carey med som Gækkeren (the Riddler)

tak til jer begge, nu ved jeg da i det mindste hvilken film, det er jeg ser
efter, måske man kan være heldig at finde den næsten ingen penge på VHS.

mvh
Kim

Fra : John Hinge

Dato : 08-06-04 11:15

On 07 jun 2004 Martin Ohlsson was heard to say:

> Den du glemmer er:
> Batman Forever (1995) M. Val Kilmer som Batman og Tommy Lee Jones
> som TwoFace. Desuden er Jim Carey med som Gækkeren (the Riddler)

Men når man ser den, opfattes det nemt som :

JIM CARREY som The R I D D L E R
Tommy Lee Jones som fantasisk 'straighman' til Riddler
Nicole Kidman som supperyummy fotogent offer for onde skurke
Val Kilmer som vattet Bruce Wayne
Val Kilmer som rimelig Batman..
Og så gemmer Drew Barrymoore sig et sted som hangon til Tommy og Jim

Jeg synes der er mange ting der er fede ved 3'eren, men den kammer
dog også over mange gange.. Det virker specielt som om der ikke er
nogen som har turdet sige til Jim Carry at 'less is more' han går bare
fuldstændigt amok. Og godt nok er the Riddler stjernebims, men hallo..

På den anden side, sammenlignet med 4'eren er det jo en rigtig god
film.. næsten helt forrygende :)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Jacob Andersen

Dato : 06-06-04 17:44

"Pipeline" <ng2XXXXXX@odeu.dk> wrote in message

> "Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> skrev i en meddelelse
>>

> Er det ikke Christian Bale der skal spille Batman?

Som spillede Patrick Bateman i American Psycho.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"