Hvordan laver man frysetørret mad selv ?
Fra : Jorgen [2400]

Dato : 05-06-04 18:23

Hej,

nogen der har opskrifter/link til hvordan man laver sin egen frysetørret mad
til vandreturen ?

Tak,
jørgen

Fra : Christian Jakobsen

Dato : 05-06-04 23:40

Jorgen [2400] wrote:

> nogen der har opskrifter/link til hvordan man laver sin egen
> frysetørret mad til vandreturen ?

Man kan bl.a. tørre det i ovn eller i et specielt apparat beregnet til
dette, se evt
på nedenstående links eller find selv mere på google.

http://www.niels-holler.dk/sider/rogen/mad_pae_turen.htm#toerringafgroent
http://www.vildmarksliv.dk/pages/article_show.asp?articleGuid=3916

--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen

Fra : Jorgen [2400]

Dato : 06-06-04 14:52

ja, jeg har set begge links.. men der er f.eks ikke nogle gode opskrifter
etc. Specielt også med hensyn til at f.eks. kødvalg, grønsagsvalg osv.

- jorgen

Fra : Christian Jakobsen

Dato : 07-06-04 20:53

Jorgen [2400] wrote:
> ja, jeg har set begge links.. men der er f.eks ikke nogle gode
> opskrifter etc. Specielt også med hensyn til at f.eks. kødvalg,
> grønsagsvalg osv.

Jeg kender ikke til nogle sider med deciderede opskrifter. Der er
nok ikke andet for end at begynde at eksperimentere selv!

--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen