Kørekort i Norge
Fra : Lauridsen

Dato : 05-06-04 09:41

Hej
Skal bo i Norge og tænkte om det kan betale sig at tage kørekort til MC i
Norge?
Nogen fordele eller ulemper ved at tage det andre steder end Dk?

Mvh.
Lars

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 05-06-04 11:17

"Lauridsen" <dsl30271@vip.cybercity.dk> writes:

> Hej
> Skal bo i Norge og tænkte om det kan betale sig at tage kørekort til MC i
> Norge?

Tja, det koster nogenlunde det samme som her i Danmark, svjv. Hvis du
skal bo i nærheden af Oslo/Moss, kan jeg anbefale Gunnar Kubberød.

--Kai, ex-exildansker i Oslo.

Fra : Lauridsen

Dato : 05-06-04 15:25

> Tja, det koster nogenlunde det samme som her i Danmark, svjv. Hvis du
> skal bo i nærheden af Oslo/Moss, kan jeg anbefale Gunnar Kubberød.
>

> --Kai, ex-exildansker i Oslo.
Tjaah jeg skal bo i Bø, så det er alligevel et stykke fra Oslo. Er der samme
krav til teori, antal timer mv. som i DK?

Mvh.
Lars

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 05-06-04 15:28

Lauridsen skrev i meddelelsen news:2Jkwc.228$Ec4.116@news.get2net.dk

> Tjaah jeg skal bo i Bø, så det er alligevel et stykke fra Oslo. Er
> der samme krav til teori, antal timer mv. som i DK?

Prøv at stille spørgsmålet i news:no.alt.motorsykler , der må da sidde nogen
der kan give et klart svar på dette

Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271
www.dmcn.dk #816

Fra : Lauridsen

Dato : 05-06-04 15:51

> Prøv at stille spørgsmålet i news:no.alt.motorsykler , der må da sidde
nogen
> der kan give et klart svar på dette
Selvfølgelig! Tak for det.

Mvh.