aprilia futura
Fra : Mikael N

Dato : 05-06-04 07:09

Hej en kammerat skal ha en aprilia futura, er der nogen kendte fejl eller
lign, jeg tror det er en 2002 model ( ny ) oplevelser gode som dårlige.

mikael

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 06-06-04 21:51

Hejsa

Ja, jeg har prøvekørt en af dem for et par måneder siden, og de kører
æske godt! - silkeblødt og med et lækkert moment. Enormt komfortabel
mc, og den kan god lave en wheelie uden at bruge koblingen
Rigtig lækker cykkel, no doubt. Designet er en smagssag.

Jeg kender desværre ikke til nogen defekter ved dem...

/Kristoffer

Fra : Nicolai Nielsen

Dato : 06-06-04 23:30

har en Falco med "samme" motor der har gået 31000 km der er kommet ny
kobling i da den gl fedtede ved hårdt optræk, starterdrev gået i stykker
(dette skulle dog ikke være et generelt problem), så er der en del
"italiensk" motorstøj, ellers kører den hammer godt.

Fra : Søren Johansen

Dato : 07-06-04 07:23

"Nicolai Nielsen" skrev:
> så er der en del "italiensk" motorstøj
....snip

Imponerende fra en østrigsk Bombardier-Rotax motor!

Mvh
Søren
888 (med ægte italiensk motorstøj)

Fra : Per P.

Dato : 07-06-04 16:14

"Mikael N" <mlvj@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej en kammerat skal ha en aprilia futura, er der nogen kendte fejl eller
> lign, jeg tror det er en 2002 model ( ny ) oplevelser gode som dårlige.
>
> mikael

Selve cyklen er ikke så ringe endda. Men servicen fra importøren er ringere
end det ringeste!!! En af mine gode bekendte blev påkørt på en P-plads og
det tog TMP et halvt år at få dele frem til cyklen så den igen kunne køre.
Han havde haft cyklen i knap to år og havde kørt 40.000 km på den (ja det er
meget) så fortæller det også om et transportbehov som ikke kan bære at en
maskine står stille i et halvt år. Så da den var lavet færdig blev den kørt
direkte fra forhandleren og ned til en anden forhandler hvor den blev byttet
til en Honda VFR 750.

Selve cyklen er fin, bare ærgerligt at det gik så meget i vasken i denne
situation. Og jeg har hørt om flere lignende skrækhistorier hvor TMP er
involveret.

--
Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse