mercedes og FDM..
Fra : chr

Dato : 05-06-04 21:17

Sad og læste Motor igår, og der var en artikel om Mercedes og rust,-det så
og lød ret vildt med så meget rust i bilerne, det var jo næsten alle mulige
steder de rustede, det fik mig til at tænke på om Mercedes ejere forventer
mere af bilen, eller om der virkeligt er noget om snakken.

Chr.

Fra : Jan Riber

Dato : 05-06-04 21:44

chr skrev i en meddelse:

> [...]
> næsten alle mulige steder de rustede, det fik mig til at
tænke på om
> Mercedes ejere forventer mere af bilen, eller om der

Min svoger der har en 220CDI fra 1999 har aftalt
reperationer med MB for ca 70.000 kr. hvoraf han selv kommer
til at betale de 20.000. Selv taget skal skiftes...
Hvad kan man forvente af en bil til en lille million, der
har 30 års rustgaranti??

--
Venlig hilsen Jan
http://www.dkfritidbil.dk/whois/jan_riber/jan_riber.htm

Fra : Holten

Dato : 07-06-04 20:48

"Jan Riber" <jariFJERN@DETTEoncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til at betale de 20.000. Selv taget skal skiftes...
> Hvad kan man forvente af en bil til en lille million, der

JA shit !! MB har alvorlige problemer.
Deres slogan med "afprøvet kvalitet" lider vist døden i denne tid.

MVH

Holten
(MB-Ejer)

Fra : Jan Riber

Dato : 07-06-04 22:46

Holten skrev i en meddelse:
> "Jan Riber" <jariFJERN@DETTEoncable.dk> skrev i en
meddelelse

> JA shit !! MB har alvorlige problemer.
> Deres slogan med "afprøvet kvalitet" lider vist døden i
denne tid.

Ja, stjernen falmer, som man er begyndt at sige. Det er
simpelthen for usselt af MB at henholde sig til til at
rusten ikke er indefrakommende, blot fordi det er lakkens
vedhæftning der er for dårlig. FDM påpeger i det nye nummer,
at selvom man får lappet sammen på skaderne, kan man ikke
vide sig sikker i fremtiden.
Svogeren har forresten en 220 CDI til salg, hvis det var
noget

> Holten
> (MB-Ejer)

Pas godt på den. Den bliver mange penge værd som veteranbil.
Du ved: Jo færre, des dyrere

Fra : Holten

Dato : 08-06-04 16:47

> meddelelse
> Svogeren har forresten en 220 CDI til salg, hvis det var
> noget

Nej tak

> Pas godt på den. Den bliver mange penge værd som veteranbil.
> Du ved: Jo færre, des dyrere

Ja W124 modellen var den sidste MERCEDES, som rullede af båndet )
Det siger de i hvert fald når man spørge på værkstedet hos MB.

MVH

Holten