dækningsgrad
Fra : Hjalte

Dato : 05-06-04 17:17

Er der et sted hvor jeg kan sammenligne min egen dækningsgrad med andre i
samme branche?

Det kunne være sjovt at se

Til orientering har jeg en minibar, og kan vel bedst sammenlignes med
pølsevogne...

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-04 00:03

"Hjalte" <hjalte@reloaded.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> samme branche?
>
> Det kunne være sjovt at se
>
> Til orientering har jeg en minibar, og kan vel bedst sammenlignes med

Det er vel nok en af de brancher, hvor det er allersværest overhovedet at få
oplyst et plausibelt grundlag for udregning af dækningsgrad..

Din dækningsgrad er jo nok heller ikke noget, du udbasunerer for 7
kirkesogne?
Karsten H. Jensen

Fra : D.Hansen

Dato : 15-06-04 21:59

Du kunne evt. hente nogle at regnskaberne fra www.eogs.dk. hvis disse
virksomheder er regnskabspligtige

D.Hansen

Fra : Allan Soerensen

Dato : 16-06-04 11:15

"D.Hansen" <no_way@sorry.dk> skrev i en meddelelse
> Du kunne evt. hente nogle at regnskaberne fra www.eogs.dk. hvis disse
> virksomheder er regnskabspligtige

Alle virksomheder er regnskabspligtige, men f.eks. enkeltmandsvirksomheder
og I/S skal ikke indsende deres regnskab til Erhvervs- og Selskabstyrelsen
så de er ikke offentlig tilgængelige.
Hvor mange pølsevogne der mon drives som ApS eller A/S