Probs. med 10.3.4?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 05-06-04 10:28

Har læst en masse indslag på Apples support, alle mulige forskellige
probs med opdateringen.

Der er een der nævner det samme som mit problem, springende ikoner, og
jeg er ved at blive vandvittig over det.

Når jeg klikker på en mappe på skrivebordet, springer den, et foto jeg
osse har liggende åbnes istedet! Osv

jeg vil gerne starte forfra med panther (archive and install.) men er
nervøs, for mange af de andres probs, er at de ikke kan boote Pantheren
igen ?

Nogle andre der har probs. med 10.3.4?
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Steen Larsen

Dato : 05-06-04 10:35

In article <1gewnk1.1xbt0zr9a4zm6N%mailloneFJERN@netscape.net>,
mailloneFJERN@netscape.net (Lone Schmidt) wrote:

> [...]
>
> jeg vil gerne starte forfra med panther (archive and install.) men er
> nervøs, for mange af de andres probs, er at de ikke kan boote Pantheren

Jeg har opdateret mindst 8 maskiner og ikke set skyggen af problemer.

Fra : Morten Lind

Dato : 06-06-04 08:14

Steen Larsen <steen.remove@this.lykking.dk> wrote:

> Jeg har opdateret mindst 8 maskiner og ikke set skyggen af problemer.

3xiMac - 3xiBook + min egen......ingen problemer, på nær med GoLive
6.0.1, der kan omgåes.
M.

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 05-06-04 11:49

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> jeg vil gerne starte forfra med panther (archive and install.) men er
> nervøs, for mange af de andres probs, er at de ikke kan boote Pantheren
> igen ?

Det burde virke fint nok, men de ting der er installeret i /Library og
/System/Library vil ikke blive flyttet med. Du skal derfor nok
installere nogle programmer igen, eller manuelt kopiere filerne tilbage.

> Nogle andre der har probs. med 10.3.4?

Nej, det kører helt fint her og på arbejdet, hvor jeg har to maskiner
kørende med 10.3.4.

Har du prøvet at oprette en ny bruger og se om der er samme problem
her? Er det ikke tilfældet, så må det være noget med preferencerne i
din bruger eller noget 3. parts software som er installeret i din
Bibliotek-mappe.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Lone Schmidt

Dato : 05-06-04 13:03

René Frej Nielsen <spam@rfn.dk> wrote:

> [...]
> her? Er det ikke tilfældet, så må det være noget med preferencerne i
> din bruger eller noget 3. parts software som er installeret i din

Jeg har selv haft mistanke til 3.parts SW, jeg tror jeg gør som du har
forelået, med anden bruger, for jeg vil nemlig helst ikke ud i ny
installering.

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge