INTERNET
Fra : egj

Dato : 05-06-04 05:49

Jeg har fådet en imac med os 9.2 jeg kan ikke få den på nettet hvordan gør
jeg dette.
Hilsen Egon

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 05-06-04 11:28

egj <egj@mail.dk> wrote:

> Jeg har fådet en imac med os 9.2 jeg kan ikke få den på nettet hvordan gør
> jeg dette.

Lidt afhængig af hvilken udbyder af internet du har. Generelt kan man
sige at alle indstillinger omkring forbindelse sker i kontrolpanelet
TCP/IP. Her vælger man hvordan man skal forbinde til internettet.

Hvis du er på udkig efter en "sådan skal det gøres" vejledning er du nok
nødt til at skrive en lille smule om hvilken udbyder og hvordan du vil
forbinde iMac'en til internettet...

--
Mvh Nicolai Brandt

http://www.robra.dk

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 05-06-04 11:46

egj <egj@mail.dk> wrote:

> Jeg har f?det en imac med os 9.2 jeg kan ikke f? den p? nettet hvordan g?r
> jeg dette.

Du bliver vist nødt til at komme med lidt flere oplysninger. Hvad er
problemet og hvilken type net-forbindelse prøver du? Modem, ADSL eller
andet?

Hvad siger den til dig? Hvilken udbyder har du?

--
Mvh.
René Frej Nielsen