"Rasmus" <SLETDETHERmaximreality@ofir.dk> wrote in message
news:40bb4931$0$3054$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Claus P." <clausplougmann at get2net.dk> wrote in message
> news:40b9c823$0$174$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> >
> > "David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> > news:40b9b487$0$164$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > > Claus P. wrote:
> > >
> > > > Ved at læse sidste afsnit i linket.
> > >
> > > Nå ja, tak for hjælpen til at læse. Imidlertid er det stadig noget af
en
> > > generalisering. Hvis skærmen solgtes som tilhørende en anden klasse
end
> > > tilfældet her kunne det sagtens være at forbrugerklagenævnet var af en
> > anden
> > > mening om oplysningspligten.
> > >
> > Nu har jeg kigget på et par salgssteder, og ingen steder bliver fejl
> klassen
> > oplyst.
> > Selv på fabrikantens side er det næsten umuligt at grave frem. Den
> > sagkyndige
> > har utvivlsomt ret i at det er en klasse 2 og at der derfor må være
visse
> > fejl.
> >
> > Til gengæld syntes jeg at det er dybt beklageligt at
forbrugerklagenævnet
> > kommer frem til at det er iorden at få en 2. sorteringsvare uden at vide
> > det.
>
> Som en anden også skriver har det ikke noget med 2. sortering at gøre.
>
> En artikel som beskæftiger sig med problemet.
>
http://www.tomshardware.com/display/20030319/index.html
>
> De har forsøgt at få producenterne til at svare på hvornår man kan få
> ombyttet en fladskærm
Alt dette betyder vel bare at man skal købe fladskærm over nettet. Så har
man da 14 dages returret ikke ?
--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --
you may simply break it instead!