hugo - ja, trolden
Fra : Casper Bang

Dato : 04-06-04 22:34

Hej,

Hugo - hvor hentes eller købes dette? Jeg ved at det findes som PCspil, og
kunne godt tænke mig at få fat i det :)
Det er vel og mærke det spil med trolden fra TV.

Håber i kan hjælpe :)

~Casper

Fra : Sune Salminen

Dato : 05-06-04 00:58

Casper Bang wrote:
> [...]
> PCspil, og kunne godt tænke mig at få fat i det :)
> Det er vel og mærke det spil med trolden fra TV.

Fona i Valby har det.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Poul Johannsen

Dato : 05-06-04 11:02

Hej

> Hugo - hvor hentes eller købes dette? Jeg ved at det findes som PCspil, og
> kunne godt tænke mig at få fat i det :)
> Det er vel og mærke det spil med trolden fra TV.
>
> Håber i kan hjælpe :)

Se her :
http://www.spilpriser.dk/Listproducts.asp?Sort=Wanted&ID=233&Soegeord=hugo

Mvh Poul

Fra : Casper Bang

Dato : 05-06-04 11:54

> Se her :
> http://www.spilpriser.dk/Listproducts.asp?Sort=Wanted&ID=233&Soegeord=hugo

Ok, der er jo en del. Kan du sige hvilket der er det man kender fra TV? Det
er til min gamle mormor som godt kunne tænke sig at spille skærmtrolden :P
Er der en af dem på listen som indeholder de samme som blev vist på TV i sin
tid?

Fra : Poul Johannsen

Dato : 05-06-04 12:52

Hej

> [...]
> Er der en af dem på listen som indeholder de samme som blev vist på TV i

Desværre ved jeg ikke hvilke af spillene der har været på TV for det er
længe siden jeg har set det på TV.

Mvh Poul

Fra : Sune Salminen

Dato : 05-06-04 13:21

Casper Bang wrote:

> [...]
> TV? Det er til min gamle mormor som godt kunne tænke sig at spille
> skærmtrolden :P Er der en af dem på listen som indeholder de samme

Mener du det der var i TV programmet Eleva2'eren?

Du kan downloade det fra Back to the Roots, men det er til Amiga. Alle
tre Hugo spil kører fint i WinUAE. Hvis det skal være mormor-venligt kan
du, når du har konfigureret emulatoren, nemt lave en genvej på
skrivebordet som starter spillet direkte.

http://www.back2roots.org/Games/ADF-Games/H/20/

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.