Formel 1 spil
Fra : Allan Knaap

Dato : 01-06-04 08:42

Er der nogen der bekendt med om der sulle være kommet et F1 spil i år ?

Allan

Fra : Sp@cey

Dato : 01-06-04 15:37

EA sports ved det nok......

Sp@cey

Fra : Allan Knaap

Dato : 01-06-04 17:10

"Sp@cey" <nejtak til spam> wrote in message
> EA sports ved det nok......

Det var også min første tanke. Det lader dog ikke til at være tilfældet. Det
eneste spil af nyere tid er F1 Challenge 99-02.
Synes ikke jeg kan finde noget som helst fra dette år.
Det ville da være rart med en F1 fra i år.

Allan

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 02-06-04 20:25

"Allan Knaap" wrote

> Det ville da være rart med en F1 fra i år.

Ehh, er realistisk F1 fra i år med en hvis herre der er ustoppelig
Lyder kedeligt

- Peter

Fra : Greatdane

Dato : 03-06-04 13:18

"Allan Knaap" <nauclerus@lycos.com> wrote in message
> Er der nogen der bekendt med om der sulle være kommet et F1 spil i år ?

Der er ikke kommet noget f1 spil i år til pc i hvertfald. Jeg spiller stadig
GP4 med diverse season updates osv. og det er vist det eneste der er muligt
lige for tiden.