Brede skærme i NFS-UG
Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 31-05-04 21:39

Hej

Hvornår får man lov til at sætte de brede skærme på i Need 4 Speed
Underground.

Jeg har spillet til 80/111 (tror jeg) og jeg kan ikke købe dem endnu !

MVH

Morten Wulff Nielsen

Fra : Simon Nielsen

Dato : 01-06-04 13:48

"Morten Wulff Nielsen" <wulffonline(fjern_dette)@hotmail.com> wrote in
message news:CJMuc.2377$J31.1818@news.get2net.dk...
> Hej
>
> Hvornår får man lov til at sætte de brede skærme på i Need 4 Speed
> Underground.
>
> Jeg har spillet til 80/111 (tror jeg) og jeg kan ikke købe dem endnu !

omkring 90-91/111, det var vist deromkring det lykkedes for mig, Kører
stadig Mazda

Mvh
Simon

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 03-06-04 18:32

"Simon Nielsen" <news@REMOVETHISsiho.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> message news:CJMuc.2377$J31.1818@news.get2net.dk...

> omkring 90-91/111, det var vist deromkring det lykkedes for mig, Kører

Nu har jeg kørt til 99/111 og jeg har stadig ikke fået dem.... Score jeg
ikke nok style points eller hvad ?