Star wars galaxies+jedi ell. sith
Fra : Jakob Værge

Dato : 31-05-04 14:18

Hvordan bliver jeg det?
Gerne et komplet skillstree, med hvad jeg skal starte med for en charactor
og hvilken proff.
TAK

Fra : Jakob Værge

Dato : 31-05-04 15:42

What do I need to do to become a Jedi?
The major requirement of following the Jedi path is to unlock your Force
Sensitive Character Slot (FSCS). After that, you can use the force sensitive
slot at any time to create a force sensitive character. This force sensitive
character is the only one who can become a Jedi. Once you have started a
character in your FSCS, that character can train and pratice skills using
the Force, and eventually become a Jedi. Unfortunately there are a few
quirks with the FSCS.

hvordan unlocker jeg FSCS

Fra : Michael

Dato : 01-06-04 00:46

Jakob Værge wrote:
> Hvordan bliver jeg det?
> Gerne et komplet skillstree, med hvad jeg skal starte med for en charactor
> og hvilken proff.
> TAK

Se det tager jo nok lidt tid at blive jedi... Stoppede selv med at
spille for et par måneder siden men jeg tror ikke det har ændret sig
siden da.

Det er ret ligegyldigt hvad du starter som, da du bliver pisket igennem
en masse skilltrees da du skal opnå at blive master i 5 forskellige
grene. Hvad du så skal blive master i er lidt tilfældigt. En måde at
finde ud af det er at få fat i nogle holocrons som så kan fortælle dig
den næste profession du skal master. Gør det 5 gange og du kan blive
jedi...

Enjoy :D

/Michael