"Brian Hansen" <brian-hansen@fakepostkasse.com> skrev i en meddelelse
news:40ba7d5e$0$480$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hey there.
>
> Hvad i h...... er det for et skod spil!?
>
> 1. Det halve af tiden kan man overhoved ikke se hvad man laver pga. at
> kameraet fare rundt som en sindssyg og ALT er i vejen for ens syn;
> har jo ikke en jordisk chance for at se hvad det er man laver.
> For ikke at nævne når det pludselig får den ide at man skal se det way up
> fra oven af, sådan helt umotiveret!? (og nej, det er ikke fordi jeg
trykker på q
Da jeg spillede og rundede det her i foråret synes jeg overhovedet ikke det
var et problem, min taktik var at tage det stille go roligt så man ikke
bliver overrasket over at kameraet skifter position. Derimod synes jeg det
er fedt at kameravinklen skifter hele tiden i stdet for det evindelige
kedelige "bag-personen-syn"
Når kameraet zoomer ud er der jo for at give spilleren et overblik over de
ting man skal hoppe/løbe hen over
> 2. Er med på at der skal være udfordringer i spil, men man får jo nærmest
ikke et
> ben til jorden hér; kommer mere eller mindre halvdød til endnu en flok
fjolser
> der skal nakkes og hvad sker der; man fare rundt det halve af tiden uden
at ku' se
> hvad man laver, eller andre tilfælde stik modsat, kameraet låses fast,
> især omkring vægge, samtidig med at Princen ikke gør det man "beder" ham
om,
> har ikke tal på hvor mange gange jeg har stået og hugget med daggeren i
det samme
> fjols i træk, trods det jeg trykker som en gal på de andre retnings
taster?!?... Træls...
Jeg havde ikke noget problem med at styre prinsen med tasterne, en del af
spillets sværhedsgrad er netop sværdkampene og ideen er at man skal lure
hvordan hver enkelt forskellig fjende skal besejres hurtigst muligt
> 3. Render som sagt halvdød rundt allerede fra starten, men har efterhånden
fået
> luret de forskellige fjolser af mht. måden at nakke dem på, men få bare et
lille
> pusterum til lige at drikke noget vand, så man kan booste ens blå linie
for oven,
> ha, glem dét, ikke tid til sådan noget da man bliver overfaldet inden man
får tænkt
> tanken færdig, hvis man så bare havde muligheden for bedre at ku' se
hvornår de
> er på nakken af én. Godt nok ikke mange gange det er lykkes mig at slippe
godt
> fra dette vovestykke!
tricket består i at lokke fjenderne væk fra vandet for derefter at løbe hen
og tanke op
> 4. Når det så en sjælden gang lykkes og man bryder ud i et; "Yes!, kom så
venner,
> far er klar igen"
og hvad sker,,, Farah stiller træskoene!!!...Nå ja,
på'en igen...
> Så ved ikke hvor mange gange mus/tastatur/pc'er har været på vej en tur ud
af vinduet
> i arrigskab, hvad er synd da jeg stadig synes det er et godt spil der
fanger en, fatter bare
> ikke hvorfor de har lavet det som de har. Har været på jagt efter en patch
som evt. ku'
> rette nogle at disse ting men det er ikke lykkes mig at finde en, hvis der
da er en?
Noget at det svære i spillet består jo i at du ikke bare skal hakke fjender
ned og beskytte dig selv, men derimod sørge for at Farah ikke dør. Det ser
jeg som en ekstra sværhedsgrad, der blot gør spillet bedre
> Hvad synes I om dette ellers fine spil, som i mine øjne er en ret go' ide
samt fed grafik,
> lyd og generelt godt lavet, men hvorfor i himlens navn skal de ødelægge
det med elendig
> kamera/control styring samt til tider en ret høj sværhedsgrad? Eller er
det bare mig?
> Har bl.a også været på udkig efter en anmeldelse af spillet på forskellige
sites og blade,
> men er ikke faldet over nogen endnu?
Jeg synes spillet er rigtigt flot grafisk og er konvertert rigtig godt til
3d. Desuden synes jeg at spillets puzzles og sværdkampe er utroligt godt
afbalanceret. thumbs up til det da.
Mikael Jensen