efterlyser tittel
Fra : jobe

Dato : 30-05-04 14:17

hejsa.
for nogle år tilbage havde jeg et krigsspil som var kanon men nu kan jeg
ikke huske hvad det hedder
man skulle føre en gruppe mod tyske soldater og man havde geværskytter og
mange andre mænd
banerne var lavet så man skulle kæmpe sig fremad igennen de tyske stilinger
som bestod af kampvogne og maskingevær.
man skulle makere den mand eller gruppe og så føre dem fremad.
de hele ser man oven fra næsten som command og concuer,men det er ikke c og
c.
hvis nogle kan huske hvad det hedder må i gerne skrive de.
kan det passe det hed noget med.
commander
allied
hilsen johny

Fra : moso97ad

Dato : 30-05-04 14:25

Mon det er Commandos du tænker på?

Mvh.
Morten

Fra : jobe

Dato : 30-05-04 14:35

hej igen
måske men jeg spillede det i 96.
så ved i også det hvis commandos er så gammel.
tak for svaret

Fra : Kurt Lund

Dato : 30-05-04 16:03

Hej Johny
det hedder nok Hidden & Dangerous
Du Kan hente en demo af den nye 2 her
http://www.dailyrush.dk/files/demos/664/

Mvh
Kurt

Fra : danni plougmann

Dato : 30-05-04 17:43

kun det tænkes det var canon fodder
det passer lidt bedre med dit årstal 1996

Fra : Don

Dato : 30-05-04 17:57

> [...]
og
> c.
> hvis nogle kan huske hvad det hedder må i gerne skrive de.

Det lyder som Sudden Strike / Sudden Strike 2.

Mvh Don