Need For Speed 2, kom nu kom nu.
Fra : Vega

Dato : 28-05-04 23:11

Bare dette spil snart kom, de screenshots jeg har set, er for fede. Og så de
nye muligheder for lyd og døre der er med. Det er bare kreds.

Mvh. Vega.

Fra : René Lønstrup

Dato : 29-05-04 00:40

Vega <liladomo@tdcadsl.dk> wrote:
> Bare dette spil snart kom, de screenshots jeg har set, er for fede.
> Og så de nye muligheder for lyd og døre der er med. Det er bare
> kreds.

Øhh, du er da lidt sent på den, er du ikke? Jeg købte da Need for Speed 2
for ~7 år siden, - og specielt imponerende vil jeg nu ikke mene at det er
længere

Men hvis du tænker på NFS: Underground 2 kan jeg godt følge utålmodigheden.
Etteren var jo ganske underholdende

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Vega

Dato : 29-05-04 08:47

"René Lønstrup" <rel@rel7star.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> længere
>
> Men hvis du tænker på NFS: Underground 2 kan jeg godt følge

Ups, det var en svipser. Selvfølgelig er det NFS: Underground 2 jeg tænker
på.

Mvh. Vega.