Extracte musik fra Unreal Tournament
Fra : Quadro

Dato : 28-05-04 12:38

Nogen herinde der ved hvordan man extracter musikken fra Unreal Tournament
(1'eren) ?

Har fundet et par programmer ved at søge på "unreal tournament music
extractor" på google, men de gør alle sammen det samme. Og det er at
extracte filerne til .it filer.

Og jeg aner ikke hvordan man afspiller .it filer. På www.fileext.com
bliver man fortalt at .it endelsen har noget med sound/music at gøre, men
ellers er der ikke nogen information.

Fra : Sune Salminen

Dato : 28-05-04 13:02

Quadro wrote:
> [...]
> bliver man fortalt at .it endelsen har noget med sound/music at gøre,
> men ellers er der ikke nogen information.

Det er der da i hvert fald, kig igen. Det er impulse tracker mods:
http://www.noisemusic.org/it/

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Sune Salminen

Dato : 28-05-04 13:04

Sune Salminen wrote:

> Det er der da i hvert fald, kig igen. Det er impulse tracker mods:
> http://www.noisemusic.org/it/

Winamp understøtter iøvrigt .it filer. Ellers er der Deliplayer, der
understøtter alle mulige mærkelige og old skool musikformater, som f.eks
Oktalyzer mods fra Amiga.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.