Warcraft 3 fryser
Fra : benna

Dato : 23-05-04 18:07

Har lige købt Warcraft 3. Efter at have spillet i max 1 min. fryser
skærmen samtidig med at der er en konstant hyletone. Det eneste jeg
kan gøre er at trykke på knappen for at genstarte computeren.

Hvad går der galt?
Håber nogen kan hjælpe!

Kører m WinXP
800 T-Bird Mhz, 448 MB RAM, SBLive lydkort

Johs

Fra : [TO]GrandOldMan

Dato : 23-05-04 20:52

"benna" <muingaza@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Håber nogen kan hjælpe!
>
> Kører m WinXP
> 800 T-Bird Mhz, 448 MB RAM, SBLive lydkort

efter en time?? Det kan lyde som om det er et varme problem... har du
mulighed for at tjekke din cpu temp..? elles prøv at tage dit kabinet af og
se hvad der så sker...

--
GrandOldMan
CL in #TheOutlaws @ Quakenet

Fra : Jakob

Dato : 24-05-04 21:44

[TO]GrandOldMan skrev:

>efter en time??

Nej - efter et minut...

/Jakob

Fra : [TO]GrandOldMan

Dato : 25-05-04 22:34

"Jakob" <jtonospam@portalen.no> skrev i en meddelelse

> Nej - efter et minut...

ved ikke om det er originalt.. det er sådan noget der sker ofte med kopier..
det er i hvertfald en software fejl..

så du må begybde at geninstaller driver en efter en... måske skal du ikke
tage de allernyeste driver... til grafik og sådan..

Fra : benna

Dato : 27-05-04 20:15

"[TO]GrandOldMan" <nospamgrandoldman@tdcadsl.dk> wrote in message news:<40b3bbd7$0$219$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> "Jakob" <jtonospam@portalen.no> skrev i en meddelelse

> ved ikke om det er originalt.. det er sådan noget der sker ofte med kopier..
> det er i hvertfald en software fejl..

Det var en hardware fejl (Fjernede et USB2 Kort som sad ved siden af
graffikkortet og så fungerede det!)

Johs

Fra : [TO]GrandOldMan

Dato : 28-05-04 20:15

snip

> Det var en hardware fejl (Fjernede et USB2 Kort som sad ved siden af
> graffikkortet og så fungerede det!)
>
> Johs

eller også var det en softwarefejl.. altså du havde en konflikt mellem USB
kort og grafikkort... da du fjernde det USB kort lukker du jo automatisk ned
for den driver der hører til det kort... Prøv at installer det kort igen med
de rigtige opdateringer til dit styrersystem og din hardware...