Counterstrike,... hvordan kommer man på Mu~
Fra : Ulven Peter

Dato : 20-05-04 12:55

Hej

Har købt en Halflife-pakke incl. Counterstrike til min søn.

Programmerne er installeret og kører fint.

MEEEN, når han forsøger at spille Multiplayer siger den, at CS skal updates.
Når vi så forsøger med en update inde fra CS får vi bare meddelelsen, at
Half-life kører den nyeste version. Hvad så????

Ved nogen noget?

Peter

Fra : Mig

Dato : 20-05-04 13:21

"Ulven Peter" <Ulven.peter@c_FJERN_MIG.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Når vi så forsøger med en update inde fra CS får vi bare meddelelsen, at
> Half-life kører den nyeste version. Hvad så????

Først og fremmest skal vi vide hvad i har installeret.Mange laver den fejl
at installere både Half-life og Counterstrike Retail (selvstændig version).
Jeg er næsten sikker på at det er det I har gjort så her kommer der en
længere forklaring,men jeg skal prøve at gøre det så simpelt som muligt.

Counterstrike kan installeres på 2 måder:
1.Man har Half-life og henter/installerer Counterstrike udvidelsen(denne
kaldes typisk for Counterstrike MOD)
2.Man installerer Counterstrike Retail dvs en selvstændig version som IKKE
kræver at Half-life er installeret.

Hvis man bruger punkt 1 så skal BÅDE Half-life og Counterstrike MOD
opdateres(dvs 2 forsk filer skal installeres)
Disse filer hedder typisk: HL1110 (halflife update) og CSV15 (counterstrike
update)
Disse t
Hvis man bruger punkt 2 så skal Counterstrike Retail osse opdateres med 1
fil.

Fra : Mig

Dato : 20-05-04 13:28

> [...]

Counterstrike kan installeres på 2 måder:
1.Man har Half-life og henter/installerer Counterstrike udvidelsen(denne
2.Man installerer Counterstrike RETAIL som er en selvstændig version som
[...]

mod
update)
Disse 2 filer er til Counterstrike v1.5

Hvis man bruger punkt 2 så skal Counterstrike Retail osse opdateres med 1
fil.Denne hedder typisk CS1005 og er osse v1.5

Jeg vil dog klart anbefale at bruge punkt 1 da Retail versionen indeholder
nogle fejl som man yderligere skal hente updates til.

Håber det hjalp lidt og undskyld at jeg kun har sendt en halv post i første
omgang.
Men spørg igen hvis det fucker helt op...det er lidt bøvlet med alle de
updates og lign...

Fra : Zalza

Dato : 20-05-04 15:54

<klip>

Ja det er 1 løsning - og den gamle løsning som også vil virke. men...

Den løsning jeg anbefaler er at installere
programmet Steam (www.steampowered.com)
Klik på ''Get Steam Now'' i toppen af siden.

Installer og så, opretter man sig med sin email og skriver sin cs-key
Så får man den nyeste version af HL og CS og andre spil.

Men hele denne løsning anbefales kun hvis man har et
forholdsvis hurtigt internet, da Steam downlaoder
opdateringerne til de navnte spil.
(Dvs. det er ikke fedt at sidde med et 56kbit tlf. modem.
Man kan godt med gammelt modem - men det vil tage længere tid at få
updatesne)

Spørgsmål ?

--
/Zazla
www.Yoo.dk

Fra : [TO]GrandOldMan

Dato : 23-05-04 00:03

"Zalza" <nospam@nospam.no> skrev i en meddelelse

> [...]
> (Dvs. det er ikke fedt at sidde med et 56kbit tlf. modem.
> Man kan godt med gammelt modem - men det vil tage længere tid at få

Der er den fordel ved steam at den pakker før den sender og steam pakker så
ud igen med det samme.. så man henter med op til 10 gange hastighed..

Fra : Zalza

Dato : 23-05-04 13:39

> Der er den fordel ved steam at den pakker før den sender og steam pakker

> ud igen med det samme.. så man henter med op til 10 gange hastighed..

Jammen helt enig - og Steam er nutiden og fremtiden, hvor den anden måde
at opdatere på er brugbar - men fortid.

--
/Zazla
www.Yoo.dk