TCM 2004?
Fra : Gimmer

Dato : 19-05-04 17:59

Hej... Jeg spiller dette spil med stor behag, men har dog lige et spg.
hvis jeg spiller hjemme kampe og stadion bliver helt fyldt (160.000
Tilskuere)
kommer den med en out of mem fejl

jeg har dog 1.5 GB ram?
kræver det virkelig mere?

vh Gimmer

Fra : Dopedog

Dato : 19-05-04 19:16

> Hej... Jeg spiller dette spil med stor behag, men har dog lige et spg.
> hvis jeg spiller hjemme kampe og stadion bliver helt fyldt (160.000
> [...]

Har du prøvet at opdatere spillet ?

-Ronnie

Fra : Gimmer

Dato : 19-05-04 20:44

det er fuldt opdateret!
desværre- uden resultat

vh Gimmer

Fra : Laziter [9440]

Dato : 19-05-04 21:38

"Gimmer" <Gimmer@[FJERN_MIG]email.dk> skrev i en meddelelse
> Hej... Jeg spiller dette spil med stor behag, men har dog lige et spg.
> hvis jeg spiller hjemme kampe og stadion bliver helt fyldt (160.000
> [...]

Hvilket operativsystem bruger du?

Mvh
Benjamin

Fra : Lars

Dato : 20-05-04 11:37

On Wed, 19 May 2004 18:59:18 +0200, "Gimmer"
<Gimmer@[FJERN_MIG]email.dk> wrote:

>Hej... Jeg spiller dette spil med stor behag, men har dog lige et spg.
>hvis jeg spiller hjemme kampe og stadion bliver helt fyldt (160.000
> [...]

Det kan jeg ikke forestille mig. Da jeg spillede spillet sidst
havde jeg kun 512MB, og der var ingen problemer, dog havde mit
stadion også kun plads til 143.000 tilskuere.

--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>

Fra : Gimmer

Dato : 21-05-04 15:24

Jeg bruger XP...
Aner ikke hvad der er galt... jeg har btw heller ikke lyd i FIFA 2004... men
i ALLE andre spil... jeg syntes EA er lidt mærkeligt...

vh Gimmer