problemer med hitman
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 18-05-04 18:03

hej

For sjovs skyld købte jeg hitman codename 47 for at prøve den, men nu sidder
jeg fast inde i elevatoren i øvelsesbanen. Jeg trykker ellers med musen på
knappen og trykker på enter, men der sker ikke noget.
En som kan hjælpe mig så jeg kan komme ned i den kælder.
mvh Cindie

Fra : Zodiax

Dato : 18-05-04 18:35

"Cindie Iwersen" <ciwr@obel.auc.dk> wrote
> [...]
> knappen og trykker på enter, men der sker ikke noget.
> En som kan hjælpe mig så jeg kan komme ned i den kælder.

Det er vist noget med at du skal højreklikke og bruge "Page up" og "Page
down" til at skifte.

--
Zodiax

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 19-05-04 14:38

Hej

Nu er jeg da kommet ned i kælderen, men hvordan skyder jeg så?

mvh Cindie

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-04 11:10

"Cindie Iwersen" <ciwr@obel.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Nu er jeg da kommet ned i kælderen, men hvordan skyder jeg så?

Ikke for noget, men RTFM?! (ved godt det ikke er særligt venligt, men
det burde altså være det første sted man kiggede)

Ellers google dig frem til det...

> mvh Cindie

Lars B

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 20-05-04 14:19

Hej

Fint nok,. nu er jeg ikke lige computerspil expert som dig og du må da meget
undskylde at jeg har forstyrret dig og har taget din tid til at svare mig.
men jeg fik altså bare fat i spillet uden manual. Jeg har ALDRIG prøvet den
slags spil før, og det med google, kunne jeg godt selv regne ud, men jeg har
ikke kunne finde noget igennem den side, DERFOR spør jeg her.
Også lad vær med at komme med de underlige computersprog ord som RTFM eller
hvad det nu er. Jeg ved ikke hvad det betyder.
Nå jeg være her?

Så er der en anden herinde som vil være mig så behjælplig med at løse mit
lille skøre problem, så jeg kan komme videre. jeg har før spurt herinde hvor
jeg fik hjælp som kunne hjælpe mig videre.

mvh Cindie

Fra : Mike

Dato : 21-05-04 09:33

> [...]
eller
> hvad det nu er. Jeg ved ikke hvad det betyder.

RTFM det betyder : Read The Fucking Manuel

Og JA du Må godt værer her

> [...]
>

> mvh Cindie
>
> "Lars Jensen" <lars [snabela] zulfo [punktum] dk> skrev i en meddelelse

Du kan prøve at tage et våben i hånden, mener det er TAL på tastaturet der
gør dette PRØV dig frem
kan ikke lige huske det nøjagtigt.
Brug musen til at affyrer dit våben

mvh