[FarCry] - Hjælp en nybegynder!
Fra : Jakob

Dato : 18-05-04 14:34

Hej!

Det umulige er sket - jeg er blevet fænget af et fps spil. Jeg havde
egentligt bare lånt FarCry af en makker, for at se hvad min mors nye
computer kunne klare. Nu har jeg købt spillet og har været ganske
opslugt af det, de sidste par dage. Tror at det der tænder mig er, at
det ikke bare er ren "shoot-out" men at der også er et taktisk element.

Men for at komme til sagen: Jeg er kommet til den bane der hedder STEAM,
hvor jeg i starten skal ind i en camp og snuppe et sæt "night vision
goggles". Men jeg bliver nakket hver gang jeg prøver. Jeg har forsøgt at
skyde mig frem hvilket ikke lykkes fordi der er en hulens masse bad
guys. Har også prøvet at snige mig frem, men jeg bliver opdaget og
pløkket ned når jeg prøver at smutte ind i husene. I hvilket befinder
brillerne sig? Har været inde i de to første huse på højre hånd, og der
synes jeg ikke at kunne finde noget. Men blev også skudt i en fart

Er der nogen der der kan fortælle mig hvordan jeg kommer videre? Jeg er
ved at blive vanvittig af det

/Jakob

Fra : Billy Bob

Dato : 18-05-04 14:59

hold dig helt til højre nær bjergvæggen og op til sidste hus der kan du
hente noget ammo og liv så går du forbi jeepen men pas på det kan stå en bad
guy der men skyd ham og løb ned at grusvejen der bliver spillet gemt og du
har nemmere ved at dræbe dem fra den side
Vh
Jan

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 18-05-04 16:45

"Billy Bob" <friis13@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> guy der men skyd ham og løb ned at grusvejen der bliver spillet gemt og du
> har nemmere ved at dræbe dem fra den side

Jeg kan tilføje at der er en maskingeværrede på bjerget til venstre. Det er
en god idé at få nakket fyren dér, det sparer en del besvær.

VH
Henrik

Fra : Jakob

Dato : 18-05-04 23:29

Henrik Stavnshøj skrev:

> [...]
>
>Jeg kan tilføje at der er en maskingeværrede på bjerget til venstre. Det er
>en god idé at få nakket fyren dér, det sparer en del besvær.

Jeg takker for svarene. Det lykkedes mig at gennemføre banen -
og den næste med. Jeg skal nu i gang med CONTROL. Skal lige love
for at det bliver sværere og sværere

/Jakob