Doom64
Fra : Kim2000

Dato : 18-05-04 09:28

I Zapp64 nr. 107 fra marts 2002 skriver man at en gruppe er igang med at
lave en Doom version til Commodore 64, kom den nogensinde? Hvis ja, er der
nogen der har et link til den.

mvh
Kim

--
DaMat udgiver blade, bøger og tegneserier,
og for at få smør på brødet sælger vi også helsekost produkter.

Fra : JJ

Dato : 18-05-04 10:28

On Tue, 18 May 2004 10:27:53 +0200, "Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote:

> [...]
>lave en Doom version til Commodore 64, kom den nogensinde? Hvis ja, er der

Udkommer det blad stadigvæk?
Jeg bliver så nostalgisk og glad når jeg hører at nogen holder liv i
brødkassen :)

Fra : Kim2000

Dato : 18-05-04 11:11

"JJ" <inS@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> On Tue, 18 May 2004 10:27:53 +0200, "Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote:
>
> Udkommer det blad stadigvæk?

Kun på det nostalgiske plan
http://www.zzap64.co.uk/cgi-bin/displayhtml.pl men det var dengang der var
computere til

Fra : JJ

Dato : 18-05-04 21:06

On Tue, 18 May 2004 12:10:40 +0200, "Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote:

>"JJ" <inS@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Kun på det nostalgiske plan
>http://www.zzap64.co.uk/cgi-bin/displayhtml.pl men det var dengang der var
>computere til

:)

nice ¨

ku man på nogen måde forestille sig at kunne bruge internet på
commodere 64 egentlig?
Usenet eks?

Fra : Brian Lund

Dato : 18-05-04 21:27

> :)
>

> nice ¨
>
> ku man på nogen måde forestille sig at kunne bruge internet på
> commodere 64 egentlig?
> Usenet eks?

Njah, ikke uden nogen for for hardware modifikation/udvidelse vil jeg tro!
:(

Men jeg mener nu at have set folk bruge en C64 med en SuperCPU til
internet-sager...

Brian

Fra : Kim2000

Dato : 19-05-04 11:12

> ku man på nogen måde forestille sig at kunne bruge internet på
> commodere 64 egentlig?
> Usenet eks?

Hvis du henter bladet så er der en artikel om det, og det kræver faktisk kun
et modem på 2400 baud (hvor man så end opspore det i disse dage) og et
program der hedder Wave. Man skal nok ikke forvente at hente MP3 med
C64'eren dog

mvh
Kim

ps) http://www.zzap64.co.uk/cgi-bin/displayhtml.pl
Her er lige linket

Fra : JJ

Dato : 19-05-04 15:06

On Wed, 19 May 2004 12:11:36 +0200, "Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote:
edder Wave. Man skal nok ikke forvente at hente MP3 med
> [...]

Er der et direkte link til det med modem og c64er? Får helt lyst til
at lure mere på det.

For zapp-sitet er jo meget stort og jeg kan ikke lige se det med modem
på forsiden.

Fra : Kim2000

Dato : 19-05-04 15:55

> Er der et direkte link til det med modem og c64er? Får helt lyst til
> at lure mere på det.

Tja, så svært er det nu heller ikke, det er i nr. 107, så egentlig skulle du
blot klikke på server 1, 2 eller 3, så var den der. Men til nysgerrige kan
det lige fortælles at man kan finde samtlige 107 numre på sitet, så keder
man sig, så er der nok at give sig til

Men hvis du klikker på dette link:
http://www.theyfuckyouatthedrivethru.com/zzap107/zzap_107_lo-res_singles.pdf
og kan læse pdf så, slå op på side 4.

mvh
Kim

Fra : chr

Dato : 19-05-04 17:24

> nice ¨
>
> ku man på nogen måde forestille sig at kunne bruge internet på
> commodere 64 egentlig?
> Usenet eks?

ja du kan enddag komme på et C64 bbs...der køre på en C64!!!

http://home.ica.net/~leifb/bbs/

C64 webserver på nettet:
http://www.tfe.c64.org/

C64 ethernet & contiki

http://www.jschoenfeld.de/news/news88_e.htm

Chr.

Fra : Sune Salminen

Dato : 18-05-04 10:55

Kim2000 wrote:
> [...]
> at lave en Doom version til Commodore 64, kom den nogensinde? Hvis
> ja, er der nogen der har et link til den.

Brug google groups og søg i comp.sys.cbm, så skal du nok falde over det.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.