Sacred - Hjælp please....
Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 17-05-04 21:29

Hej,

Jeg er i Wyvern Pass.. Har fundet en soldat der er døden nær.. Han skal
bruge vand.. Det kan findes på et muldyr tæt på...

Jeg går ned til muldyret og basker de undeads der er i området, og prøver at
ride muldiret tilbage til soldaten..

Men hver gang jeg trykker på muldyret siger den "I can't ride that well"...
Hvad HULEN gør jeg så??

Jeg er level 21, så der er helvedes langt til level 24 hvor jeg næste gang
får et nyt skill.. Og jeg ved ikke engang om der er et Riding-skill at vælge
*GG*

Nogen ideer?? Det er Main Quest, så jeg kan ikke forestille mig at den kan
låse ved at jeg ikke kan ride muldyret..

Fra : mikael rasmussen

Dato : 18-05-04 02:45

Hej!!
Der er en fejl i spillet der, men hvis du trækker konsolen ned og skriver
wasser kommer der en vand dunk frem....

Fra : Cks

Dato : 22-05-04 22:53

"mikael rasmussen" <munken@sleepy.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!!
> Der er en fejl i spillet der, men hvis du trækker konsolen ned og skriver
> wasser kommer der en vand dunk frem....

Står netop nu samme sted, men selv om jeg skriver wasser kommer der ikke
nogen vandflaske.
Har prøvet mange gange nu, men uanset om jeg lukker konsollen eller lader
den stå efter at have tastet wasser, sker der intet.
Det står bare og blinker blåt hver 10. sekund der hvor flasken skulle
spawne.
Kører patch 1.5 . Nogen forslag, så jeg ikke hænger fast?

Mvh.
Cks

Fra : Cks

Dato : 22-05-04 23:53

"Cks" <ckjels@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> spawne.
> Kører patch 1.5 . Nogen forslag, så jeg ikke hænger fast?

Løst! Kørte patch 1.2 ind og flasken var der.... underligt.
Det må være en patch 1.5 fejl????

Mvh.
Cks

Fra : Kitty

Dato : 18-05-04 08:10

> [...]
>
> Nogen ideer?? Det er Main Quest, så jeg kan ikke forestille mig at den kan
> låse ved at jeg ikke kan ride muldyret..

Om du er nødt til at "snyde" spillet med konsollen ved jeg ikke - men sørg
under alle omstændigheder for løbende at patche spillet med den nyeste
opdatering (der komme sådan ca en om ugen). Du kan hente den via "update
software" fra spillets startmenu...

Fra : Søren Pedersen

Dato : 27-05-04 07:35

Kan nogen fortælle mig måden man trækker konsolen ned på

Søren Pedersen

Fra : ASKF

Dato : 02-06-04 00:56

Søren Pedersen ytrede sig i
<40b58c35$0$430$edfadb0f@dread14.news.tele.dk> med dette:

>Kan nogen fortælle mig måden man trækker konsolen ned på

Du er da vist fantastisk til altid at ramme de rette hotkeys
- kan selvfølgelig også være fordi du ikke benytter hotkeys til at vælge
våben, eller bruger TAB til mini-map...

½ / § - tasten åbner konsollen
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : bb

Dato : 02-06-04 01:22

> [...]
>
>Du er da vist fantastisk til altid at ramme de rette hotkeys
>- kan selvfølgelig også være fordi du ikke benytter hotkeys til at vælge

når jeg åbner konsollen så står der et tegn der, slet det og skriv
wasser og tryk enter, så virker det.