Request: Quiz-spil
Fra : Ole Jakobsen

Dato : 17-05-04 15:52

Er der ikke nogle gode quizzer derude på markedet?
Jeg er ikke så meget til Trivial Pursuit som jeg købte engang, hvor
der går for meget pjank i den.

Jeg synes ikke jeg kan finde nogle gode quizspil på markedet. Jeg
spillede et for en 5-6 år siden. et engelsk som var rigtigt godt, men
jeg har glemt navnet. Man skulle eks. nævne x antal personer og så
skulle man "bare" stave noget af deres navn, så kunne den se om det
var rigtigt.

Men altså paratvidens quizzer, gerne sådan lidt af vært og ikke på et
urimeligt højrt eller lavt niveau.

Nogle forslag? :)

Fra : Rasmus Thorsø Nielse~

Dato : 18-05-04 14:06

"Ole Jakobsen" <olgastarko@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> var rigtigt.
>

> Men altså paratvidens quizzer, gerne sådan lidt af vært og ikke på et

Hvis du ikke har noget imod at spillet er af lidt ældre dato, vil jeg
anbefale Arcade Trivia Quiz, det er vist fra 1994 - men indeholder en bred
vifte af mange forskellige spørgsmål. Spillet kan også spilles op til 4
mand.

http://www.bhlegend.com/php/show.php3?game=649

Mvh. Rasmus